2011. augusztus 7., vasárnap

Tudtad? #2

Ha a hátunk felső része megfeszül, mert egész nap a számítógép előtt görnyedünk, álljunk fel, engedjük le a karjainkat a törzs mellett és végezzünk tíz lassú vállkörzést hátrafelé, majd előre, hogy kilazítsuk az izmokat. Próbáljuk meg összeérinteni a lapockákat hátrafelé körzéskor.
Kulcsoljuk össze kezünket a hát alsó részénél, és nyújtsuk ki a kart hátunk mögött.

Ti figyeltek arra, hogy egyenesen üljetek a gép előtt? Végeztek valamilyen mozgást napközben?


6 megjegyzés:

  1. Nekem sajna évek óta fáj a nyakam, vállam , állandóan be van kötve....
    Kezdődő nyaki sérvem van, semmi sem használ, csak egy jó kis masszázs, és néha a jégzselé.
    De ezt mindjárt kipróbálom, köszi a tippet :)

    VálaszTörlés
  2. én soha nem szoktam egyenesen ülni, valahogy nem figyelek rá...

    VálaszTörlés
  3. Egyszer próbáljátok ki a gyertya-pózt... persze nem az irodában. Hipphopp megszünteti a nyak- és hátfájást. ;)

    VálaszTörlés
  4. Hát sajnos én se ülök túl szépen a gép előtt, ami azért rossz, mert a munkám is odaköt, úgyhogy bleee... De falmászás közben a fogásokon lógva szerintem jól kinyújtom a gerincem =)))
    Illetve spiningen mindig ilyen körzésekkel melegítjük be, és lazítjuk el a vállizmokat. Úgyhogy ezt ismerem =) És tényleg jó!

    VálaszTörlés
  5. nekem az a rossz tulajdonságom hogy rászólok a rokonaimra és a páromra ha nem ül egyenesen XD én magam mindig így ülök és napi minimum egy órát edzek (zumba, taibo, wellbox)

    VálaszTörlés