2013. december 21., szombat

Karácsonyi inspiráció - Lakás





Én a lakást már december 1-én elkezdem díszitgetni, a girlandokat felrakom a karnisra, és innentől kezdve másfél hónapon át nem lehet elhúzni a függönyt. :D Van pár világítós ablakdíszünk is, amik minden este világítanak. Én imádom az ilyeneket és szeretem ha az utcát járva szintén feldíszített ablakokat láthatok. Olyan szépek tudnak lenni a különböző fények. :)
A kisebb-nagyobb díszeket, télapókat elhelyezem a polcokon, próbálok minden szobába egy kis hangulatot csempészni. A dohányzóasztalról nem hiányozhat a párologtató, amibe most Yankee Candle Tart került.
És 24-én díszítjük majd párom együtt a karácsonyfát, amin piros és arany gömbök lesznek, plusz néhány figurás dísz is helyet kap majd. Nem szoktam évente új színű gömböket venni, nem is lenne helyem ennyi mindent tárolni. :)

Csillagdíszek damilon lógva


Cukorkás ajtódísz


Hóemberes cserép, gyertyatartó 








Olyan kár, hogy nekünk minden ajtónk barna :(





Mézeskalács + cukormáz




Díszek jégkrémpálcikából











A képeket a Pinterestről válogattam, amiket az én karácsonyos albumomban is megtaláltok:


Nálatok teljesen fel van már díszítve a lakás? Szoktatok díszeket készíteni?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése