2012. augusztus 11., szombat

Újdonság - Yves Rocher BB krém





Az Yves Rocher nem ígér kevesebbet, mint egy 6(!) az 1-ben BB krémet.
A leírás szerint:
- 24 órán keresztül tart,
- kiegyenlíti az egyenetlen bőrszínt,
- elrejti a fáradtság jeleit,
- kisimítja a bőr felületét,
- védi a bőrt a külső hatások ellen,
- ragyogást ad a bőrnek.

A krém fehér teát és Aphloia kivonatot tartalmaz, mely egy Madagaszkáron őshonos növény. A termék két színben lesz kapható és októberben kerül forgalomba.



*Képek és infó: makeupedia.se

Ti használtok Yves Rocher termékeket? Használtok BB krémet?

Mit szóltok ehhez a krémhez? Kipróbáljátok majd?

12 megjegyzés:

  1. eddig minden termékük bejött (sampon, körömlakk, szempillaspirál, rúzs) úgyhogy ha elég világos lesz az a világos árnyalat szívesen beruháznék rá... kivéve ha durva ára lesz :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Svédországban kb. 3500 Ft lesz az ára. 50 ml-ért talán nem annyira vészes. :)

      Törlés
  2. A Maybelline *de szerintem ezt már mindenki tudja* is piacra dobott egy új BB-t valamikor ami 8 az 1ben hatást ígért ha jól emlékszem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kezdenek olyanok lenni, mint a borotva gyártók. Ott is egyre több pengéjűek vannak. :)

      Törlés
  3. Nem tudom, hogy vegyes-zsíros bőrre mennyire lesz ez jó....

    Nekem eddig a Clinique vált be a legjobban, mert nem fényesedik át hamar és szépen igazodik a bőrömhöz.

    VálaszTörlés
  4. Nekem tetszik az ötlet, kíváncsi vagyok rá. Szeretném kipróbálni.

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is egy próbát megér!

    VálaszTörlés
  6. Ohhh kíváncsi leszek, nálam is szerintem beficcen a világosabb. De jó, hogy írtál róluk! :)

    VálaszTörlés
  7. Hát most ez a menő :D kivi leszek , mit kapnak fel a cégek következőleg :D de már kezd nekem uncsi lenni ez a BB krém őrület:D

    VálaszTörlés