2014. július 16., szerda

Igen vagy nem? - Birkenstock papucs

Legyen egy új sorozat? Igen vagy nem? Először csak Facebookon akartam kérdezni, de hosszúra sikerült az írás és úgy döntöttem, hogy szánok neki egy posztot. 

Hogy lesz-e még több ilyen bejegyzés nem tudom, de ha szeretnétek megvitatni a divat vagy a szépségápolás egyik aktuális fellángolását, akkor lesz több része is. :) 
Ebben a posztban a Birkenstock papucsokről írom le a gondolataim, ha kíváncsi vagy rá, vagy hozzászólnál, akkor olvasd tovább a bejegyzést. :) 

Forrás



Mikor megláttam divatanyagokban, mikor megláttam a boltokban, mikor megláttam otthon anya papucsát, azt mondtam, hogy na ezt nem, én tuti nem fogom hordani. De aztán megláttam feketében és komolyan mondom, hogy elkezdett tetszeni a Birkenstock papucs. Feketében! :) Igazából ez a papucs is csak megerősíti azt a mondást, hogy ami finom az egészségtelen, ami kényelmes, az csúnya. Mert miről van itt szó? Egy olyan gyógypapucsról, aminek anatómiailag kialakított talpbetéte van! Végre olyan jött divatba, ami jót tesz a lábnak, a tartásnak, de hogy néz ki? Szerintem ez a papucs tipikusan az a kategória, ami vagy tetszik vagy nem, de közömbösnek nem lehet maradni.

Mint említettem, eleinte nagyon nem tetszett, aztán egy cipőboltban járva azt mondtam a páromnak, hogy kedvem lenne felpróbálni. Erre mi volt a válasza? "Sosem tudom, hogy most viccelsz vagy sem!" Hogyan is tudhatná, hisz én magam se tudtam. :D Végül nem próbáltam fel, de azóta is furdalja az oldalam a kíváncsiság, hogy vajon mi lenne az első gondolatom amikor lenéznék a lábbelire, vagy amikor megnézném magam a tükörben.

Összegyűjtöttem pár inspirációs képet, hátha még jobban kedvet kapok hozzá. :)

Forrás

Forrás

Forrás

Forrás

Forrás
Forrás

Forrás

Forrás

Forrás

Forrás

Forrás

Forrás

És most a te véleményedre vagyok kíváncsi. Mit gondolsz erről a divatról?




Igen vagy nem? 
Tetszik vagy sem? 
Van már ilyen papucsod vagy sohasem lesz?





Ha tetszett, kérlek oszd meg: 



41 megjegyzés:

  1. Egyértelműen és határozottan nem, otthonra oké, utcára is max akkor ha nem épp trendi akar lenni vele, hanem kifejezetten szüksége van rá a lábának - ahogy szemüveget se veszünk divatból lencse nélkül. (Mindig megütném azt aki beközli hogy "jaj de szerettem volna szemüveges lenni mindig" Én nem divatból vagyok az, hanem genetikailag rossz a szemem és ez baromira nem trendi vagy menő, hanem muszáj.) Na ez nálam kb ilyen... Bocsi a negatív hangvételért, de gondoltam leírom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne kérj bocsánatot, azért íródott a poszt, hogy beszélgessünk, akármelyik oldalon is állsz. :)

      A szemüveges témában teljesen egyetértek. Én is találkoztam már olyannal, aki dioptria nélkülit hordott csak azért mert úgy gondolta, hogy jól áll neki. Szerencsére jók a szemeim, de még én is megbotránkoztam rajta, hogy ez most komoly?

      Törlés
    2. Egyébként pont azon gondolkoztam, hogy munkába a 9 óra álldogáláshoz lehet tökéletes lenne, ha nagyon nagy divatba jönne lehet fentről még meg s engednék, hogy ezekben legyünk :D

      Törlés
    3. Be van szabályozva, hogy miben állhatsz olyan sokat?

      Törlés
  2. Én akkor sem hordanék papucsot utcára, ha kényszerítenének rá :D Szandált se, gyűlölöm mutogatni a lábaimat, úgyhogy ez számomra abszolút a tiltólistás kategória :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nem szereted mutogatni a lábaid, akkor teljesen egyértelmű, hogy nem hordanád. :)

      Törlés
  3. Nekem simán bejön, szerintem nagyon vagány. :) Viszont én a magasságom miatt valószínűleg csak akkor fogok ilyet venni, ha találok egyet, ami csillog vagy csipkés vagy valami nagyon lányos - ennyi minimum kell ahhoz, hogy beáldozzam azt a plusz 10 centit. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem vagyok magas, így megértem a problémád. :)

      Törlés
  4. Szerintem sem rossz! Nem mondom, hű, meg ha, és "Istenem de cuki!", de ha a 3. 4. 6. és 8. képet nézem, tetszik!
    Lazább, vagányabb szettekhez jó, de elegánsabb cuccokhoz, nyári ruhákhoz én sem vettém fel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nőiesebb szettekhez szerintem sem illik. Én is csak lazább napokon tudnám elképzelni magamon. :)

      Törlés
  5. Nem. Amíg ilyen - hogy is fogalmazzak szépen - rusnyán néz ki addig otthonra oké, utcára kizárt. Ahogy néztem a képeket egyik összeállítás sem tetszik, de a szép hosszú fehér ruhásnál a hideg is kirázott. En elhiszem hogy kényelmes, de a kinyúlt melegítőnacim is kényelmes mégsem veszem fel emberek közé :) Amúgy sem hordok utcára papucsot, utálom hogy úgy "klaffog" amikor megyek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, igen, én sem úgy öltözök itthon, amibe kimennék az utcára. :D És egy jó ideje én is már csak sarut és szandit veszek fel kintre.

      Törlés
  6. nekem bejön. : D
    A fekete leginkább.
    De örülnék, ha tényleg kicsit feltuningolná valami cég. Bár virágokat, szegecseket saját kezűleg is lehet rá rakni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha "divatban" marad jövőre is, akkor tuti ráugrik valaki és lehet, hogy valamilyen formában még csizmát is csinálnak belőle. :)

      Törlés
  7. nem. mi pont a napokban beszélgettük a párommal,itt előszeretettel viselik ezt a pacskert. nekem nagyon nem tetszik,talán 12 évesen volt egy db ilyenem,amikor strandra jártam ....

    VálaszTörlés
  8. Nagyon kellett volna már idén is, de nem ez a fazon, vannak ennél dekoratívabbak is. Ahogy öregszem, úgy készül ki egyre hamarabb a talpam a lapostalpú cipőktől, ez szuper megoldás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy bevezetném azt, hogy csak olyan cipőt árulhassanak, aminek igényesen ki van alakítva legalább a talpa. :) Ma már papír vékonyak sajnos, és ezáltal minden egyes göröngyöt megérzünk a járdán, amitől jó hogy hamar fáj az ember lába. :(

      Törlés
  9. Egyáltalán nem, strandra max :) Nem tudok elsülni a fehér csipkeruha és a fekete papucs látványán...ezt az együttest be kéne tiltani :D
    Nekem is van kényelmes papucsom és szandim is amik nem divatlábbelik mégis jobban néznek ki ennél.
    Szerintem sokan csak azért fogják megvenni, mert valaki kitalálta, hogy most ez legyen a divat. De ha kicsit utánajár valaki és tényleg a kényelem is számítana akkor lehet már találni jó minőségű szuper pacskert is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez így van. Sokszor csak azért vásárolunk, mert az a divat. :) Ellenben egyáltalán nem ártana egy kényelmes papucs, olyan, amit akár jövőre is fel lehet venni és nem lesz divatja múlt. :)

      Törlés
    2. Teljesen egyetértek veled, Szamóca. Valaki kitalálta, a többi meg követi (1 bolond 100-at csinál). És abban is egyetértek, hogy be kéne tiltani, és ezzel együtt még sok "divatbaromságot". Egyre inkább az ízléstelen felé halad a világ az ízléses, stílusos divat helyett.

      Törlés
    3. Szerinted mik vannak még, amiket be kellene tiltani?

      Törlés
  10. Ez a modell nekem leginkább csak otthonra, de egy ilyet: http://www.komfortlabbeli.hu/birkenstock/labujjkozis-papucsok/gizeh__043663 nagyon szívesen elfogadnék és hordanék :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom, hogy van már más típus is, de direkt kerestem az alapmodellre képeket. Ez amit mutatsz tényleg jobban néz ki. :)

      Törlés
  11. bizonyos szitukban és szettekben oké, itt is több képen jól mutat (rövid nacival meg a strandruha jellegű lebernyeggel), de elegánsabb vagy nőcisebb összeállításokhoz szerintem tök gáz.
    egyébként vicces, tavaly vettem az ouí-ben egy nagyon szép korall piros velúr bőr és asszem virág mintákban lyukasztgatott pántú pacskert, aminek mondjuk egyetlen pántja van és tök elől, ami biztosan nem egészséges, mászkálás közben "kapaszkodnak" is a lábujjaim, de attól még szép és igaz, h nem túl gyakran, de büszkén viselem. szóval az hasonló talpkialakítású, ezért jött a párhuzam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, én nagyon nem tudok olyanokban menni, amiben kapaszkodni kell. :) Elhagyom az olyan papucsokat, meg kilépek belőlük. De ha jól néz ki... :)

      Törlés
  12. Nálam ez egy nagy igen,mert mindent támogatok ami kényelmes.
    Már be is szereztem egy fekete lakk példányt, szuper!
    Arra kell figyelni h minimum félelegáns ruha kell hozzá,hogy ne igénytelen német turistának nézzünk ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy megírtad a véleményed. Azért hozzáillő szettel jól néz ez ki, na. :)

      Törlés
  13. Egyértelműen igen...Én egy szürkéskéket szoktam hordani, de ahogy Lily is írja, nem pólóval meg susi rövidnacival, hanem szépen sminkelve, elegánsabb felsővel, meg elegáns kiegészítőkkel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow, nem is láttam még olyan színben, de kíváncsivá tettél. :)

      Törlés
  14. eleve papucsban nem járkálok kb sehova, mert pár métert sétál az ember a városban és tiszta kosz lesz a lába, az meg fujjö:D de ez a papucs nekem amúgy is.. anyu, apu, nagyszülők:D nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsófi! :))) Tudom, hogy nem szereted a lábujjakat, szóval megértelek. :) Amúgy igen, én is ránéztem anyu lábbelijére (nem Birkenstock, de kinézetre hasonló), neki van fehér és barna, és mondom most komolyan azt hordjam amit ő? :D

      Törlés
  15. Most fogok ilyet venni, dolgozósnak :P
    De amúgy utcára nem tudom elképzelni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen jó, hogy legalább munkába hordhatod. :)

      Törlés
  16. nekem van egy feketében és imádom. én is csináltam tavaly ilyen bejegyzést, hasonló reakciókat váltottam ki akkor én is :) nem bántam meg, hogy megvettem - végre valamiben nem fáj a lábam :)
    (roni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked olyan jó stílusod van, hogy rajtad biztosan jól is mutat! :)

      Törlés
    2. oh, köszönöm :) pont ma is az van rajtam egyébként :)

      Törlés
  17. Szerintem csúnya, és értetlenül nézek, hogy ilyen egyáltalán hogy kerülhetett divatba? Ezek után azon se csodálkoznék, hogy nagymamáink otthonkái lesznek a holnapi divat.. Nem tudom megérteni komolyan!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kizárt az otthonka, egyszerű, szellős, kényelmes. :D

      Törlés
    2. Ezekután szerintem annak is eljön az ideje! :) Már látom is az állatmintás, neonszínben pompázó modelleket a vállfán...és persze műanyagból, az az igazi! :)

      Törlés
  18. És most így 5 év múlva, hogy divatba jött és van már csillivillis változata, mit gondoltok? :-)))

    VálaszTörlés