2011. augusztus 12., péntek

Alverde Hippie Deluxe kollekció

A DM kirakott pár képet a Facebook oldalukra az AlverdeHippie Deluxe kollekciójáról. Ezeket szeretném most megmutatni nektek:




 Ásványi alapú arcpirosító:

Duo bronzosító púder a napbarnított árnyalatért:

Jumbo szemhéjceruza szürke és zöld színben:


Liquid rouge & lips folyékony száj- és arcpirosító, mangó kivonattal:

Light glow púder, ragyogóvá varázsolja az arcbőrt. A sminkelés utolsó lépésében használjuk. Beépített tükörrel és púderező koronggal:

So happy és so pretty köralakú négyes szemhéjpúder, ásványi összetevővel, egyedi színekkel:



Duo „csíkos” szájfény mangó kivonattal, az intenzíven ragyogó ajkakért.
3 árnyalatban: brave red, exciting berry, stylish rose:

Hippi stílusú Sundance napszemüvegek türkiz, piros és fehér színben:

Mit szóltok a termékekhez? Mi a véleményetek az Alverde márkáról?

10 megjegyzés:

  1. a folyékony arc és ajakszínező jöhet, de semmi izgi sajna, mert egy kollekcióban már voltak nagyon hasonló termékek...

    VálaszTörlés
  2. Liquid rouge & lips-re én azt hittem, hogy körömlakk.:D:D Amúgy eddig nem nagyon fogott meg az Alverde kínálata, pedig van szemhéjpúderem és szájfényem is, amiket nagyon szeretek. Most viszont látok azért jó dolgokat, színeket.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  3. Az avokàdós sampon+balzsam csodàkat művel a hajammal, fél éve ajànlotttàk,azóta azt hasznàlom és szinte biztos,hogy nem is cserélném el màsra. A sminkjeiről viszont nem olvastam túl sok jót,így nem is mertem még kipróbàlni,pedig szívesen hasznàlnék természetes sminkcuccokat...

    VálaszTörlés
  4. Az első pirosító nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  5. Osztom Lolly véleményét, a színezők jöhetnek. De nekem valahogy nem szimpatikus ez a márka.

    VálaszTörlés
  6. Bevallom, engem eléggé taszít az Alverde termékek "illata". Egyedül talán ami érdekelne ezek közül, az a ceruza, van egy bézs-bőrszín árnyalatom tőlük, az bevált.

    VálaszTörlés
  7. mikortól lesz kint vajon?

    VálaszTörlés
  8. engem a púder ára érdekelne..már előre látom hogy amint meglátom a polcokon letámadom :DD

    VálaszTörlés
  9. Én a folyékony korrektorát nagyon szeretem... teljesen jó, és nagyon finom, fahéjas illata van:)

    VálaszTörlés
  10. Ronival teljesen egyet kell értenem. Nekem is folyékony korrektorom van és jobban fed, mint bármi más. Tényleg. De nekem van szempillaspirálom is, az is jobban bevált, mint amit eddig próbáltam - kivéve az Essence spiráljait. Meg fehér-ezüst-szürke-fekete négyes szemhéjpúderem is van, és szépen fed. Elégedett vagyok azzal is. Nekem valahogy bejön :) A szagát meg nem érzem, veszélyesen allergiás vagyok XD

    VálaszTörlés