2014. november 28., péntek

Decemberben : Téli mintás körmök

A karácsony közeledtével ideje nem csak a lakást feldíszíteni, de a körmünk is megérdemli, hogy ünneplőbe öltöztessük őket. 


Egyre jobban vágyok én is a piros, az arany és a zöld lakkok után, ezért elővettem a téli mintás Born Pretty Store nyomdalemezem, és megnéztem, hogy mit tudok kihozni belőle. 




A nyomdalemezt mutattam már egy korábbi bejegyzésben, de lefotóztam most újra. Még mindig tetszenek ezek az apró minták, és nagyjából minden motívum rajta is van, ami ebben az időszakban szükséges. Teljesen amatőrként is sikerült szinte minden mintát jól felvennem, és a körmömre nyomni, egyedül a közepén lévő házikóval nem boldogultam. Amit nagyon sajnálok, mert persze, hogy az lett volna a kedvencem. 


Használt lakkok: FLormar Jelly Look 01, Aden Venice szettből a zöld


Használt lakkok: NYC 046 Art Spirit, Aden fehér, Aden Venice szettből a sötétkék



Használt lakkok: Flormar Jelly Look 01, Max Factor Gel Shine 55 Sparkling Berry





Egytől egyig mindegyik minta nagyon tetszik, a fenyőfa és a szarvas a kedvencem. És nyomdázás közben rájöttem, hogy nagyon-nagyon szeretnék egy pulcsi mintás nyomdalemezt is. Kedves Jézuska, a MoYou Festive 06 pont olyan, amilyenre vágyom. :)

A nyomdalemez ára 1,99$, és INNEN tudod megrendelni, ha megtetszett. Fontos, hogy a BFB10 kóddal 10% kedvezményt kaphatsz a vásárlás végösszegéből. 






Szoktál nyomdázni?
Milyen színű lakkokat használsz télen?
Van olyan lakkod, amit csak karácsonykor használsz?
Milyen lesz a körmöd Szenteste? 





Köszönöm, ha megosztod a bejegyzést.

22 megjegyzés:

  1. A második és a harmadik a kedvenceim. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első az nem is igazi manikűr, csak próbálgattam a mintákat. :)

      Törlés
  2. Nagyon ügyes vagy :) Nekem valahogy sosem akar összejönni :( A nyomdalemezem jó, láttam már másoknál is, lakkokból már mindenfélével próbáltam, nem tudom mi lehet a baj. Kezdek gyanakodni, hogy maga a nyomda nem jó, nem tapad rá a festék a lemezről (ilyen formájú, mint a tied). Eddig csak egy piros Essie lakkal tudtam valami elfogadhatót nyomdázni (mondjuk szép az se lett), se China Glaze, se Flormar, se Moyra,se Avon, stb. Persze lehet, hogy csak én vagyok béna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem biztos a nyomdával lesz akkor baj. Nekem ez sima essence-es, még jó régen vettem. Görgető mozdulattal próbálod felvenni a lakkot? Jó erősen nyomd rá, ha semmilyen lakkal nem megy, akkor próbálj meg egy másik nyomdát. Biztos, hogy nem te vagy a béna! :)

      Törlés
    2. Bocs, hogy beledumálok, de szerintem azt próbáld meg, hogy kicsit átmész a felületén a leggyengébb bufferrel. Sokszor az segít, hogy tapadjon a minta a nyomdára. Volt olyan, aki azt mondta, hogy kicsit hozzádörzsölte a farmerjához és az is segített, illetve olyat is hallottam, hogy a rossmannban kapható domol magic pad takarítószivacs is tökéletes erre a feladatra. Ha ezek sem segítenek, akkor tényleg a nyomdával van a probléma, de ebayről fillérekért lehet beszerezni egyet, ami az előbb említett átdörzsölés után tökéletesen működik (a fekete szilikonos nyomdázóról van szó #2):
      http://www.ebay.com/itm/Nail-Art-Stamp-Stamper-Scraper-Double-Ended-Image-Plate-4-Style-Manicure-Tool-/390744533283?pt=LH_DefaultDomain_15&var=&hash=item5afa306923

      Törlés
    3. Nyugodtan írj bármilyen körmös tippet, hiszen én is még csak ismerkedem a nyomdázással. :)

      Törlés
  3. A harmadik a kedvencem, annyira jó lett! :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon jók lettek, az utolsó kettő a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól néznek ki a manikűrök, a minták pedig nagyon aranyosak! :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem az utolsó manikűr a kedvencem! :)
    Jó ez a lemez, ha nem lenne rengeteg karácsonyi lemezem...
    (de az is lehet, hogy ettől függetlenül jövőre megrendelem:D

    VálaszTörlés
  7. Színvilágában a második áll legközelebb hozzám. Igazán téli hangulatom lett tőle. :)
    Én épp a héten kaptam meg végre a pulcsis lemezeimet, így tegnap éjjel végre elkészítettem a "taupe alapon fehér pulcsiminta mattítva" manikűrömet és imádom! Remélem, a Jézuska figyelt éppen, mikor a festive lemezt kérted! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha a Jézuska nem is olvassa a blogom, magam még meglephetem vele. :D

      Törlés
  8. A piros verziók tetszenek a legjobban, mert ezt a színvilágot érzem közel magamhoz :)

    VálaszTörlés
  9. Nekem a kék a kedvencem, és várom a továbbiakat, jó nézegetni, hogy mennyifélét lehet létrehozni akár ugyanazokkal az eszközökkel is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, csak a képzelet szabhat határt a lehetőségeknek. :)

      Törlés