2014. május 21., szerda

Teszt - Models Own HyperGel White Light

Tavasszal mindig eszembe jut, hogy kellene egy jó fehér körömlakk. Sajnos olyat még nem sikerült vennem az évek során, amivel maradéktalanul elégedett lennék. Na nézzük, kell-e tovább keresnem, vagy ez lesz a tökéletes?! :)

Models Own HyperGel White Light



Models Own lakkom még nem volt, ez az első a márkától. És ha jól emlékszem géllakkom sincs, bár ez egyáltalán nem biztos. Az utóbbi időben kicsit sok lakkot vettem, nem is tudom már fejben tartani a készletem. :D 

Külsőre formás, kerek üvegű a lakk, leginkább a Catrice-hez hasonlít. A kupakja viszont nem olyan határozottan vágott, hanem szépen lekerekített. Ami nagyon tetszik, hogy a kupak színe egyezik a lakk színével, így nem kell sokáig keresgélni a többi között. A Hypergel felirat is jól látható, tele van vele az egész üveg. :)



És innen jön a rémálom. Nem akarom sokáig húzni, már most lelövöm a poént, nekem ebből a lakkból semmi nem jött be. :( 

Az ecset valahogy egyszerűen nem terül. Próbálgattam egy papírlapon és a körmeimen is szétnyomni, hátha csak "be kell járatni", de nem, mintha össze lennének ragadva a szálai. Így nem is tudtam szépen kialakítani a körömágyamnál a festést, előre is elnézést a képek miatt.


Az állaga is furcsa. Mivel nem találkoztam még géllakkal, persze azt hittem, hogy ugyanolyan lesz, mint egy hagyományos. De nagyon nem. Kicsit beszáradt hibajavítót képzeljetek el és akkor már tudjátok is milyen ennek a lakknak az állaga. :) Nyúlós, ragadós, igazítani nem nagyon lehet. Miután felkentem két réteget a körmeimre, már mostam is le. Vastag lett. Utána elkezdtem guglizni, hogy mégis hogy kell ezt használni. Edina tippje alapján egy nagyon vékony, majd egy vastagabb réteget festettem és akkor már elviselhetőbb volt a végeredmény. Ekkor még úgy gondoltam, hogy megszokás kérdése és menni fog, szeretni fogom ezt a lakkot. 





De ugye azzal, hogy másodiknak egy vastagabb réteget kell kenni, már előjön az a probléma is, hogy ha kicsit vastagabb, már buborékosodik is fel. És akkor a következő csalódás. 2 nap után már szinte minden körmöm végén kopott, plusz szépen be is töredezett, egy picit ezt is láthatjátok a következő képen. 


Nagyon-nagyon sajnálom, hogy nem vált be nekem ez a lakk. Lehet, hogy én vagyok a béna, hogy nem tudom használni a lakkot, de inkább vállalom, minthogy azt írjam, ez egy szuper lakk és esetleg ti is csalódjatok benne. Azért fogok még kísérletezni vele, de az ecsetével sem tudom mit kezdjek, lehet, hogy csak az enyém hibás és azért nem terül, nem tudom. Nekem sajnos egyáltalán nem érte meg az árát. :(

Models Own lakkot a Naillendnél tudtok vásárolni, ára 1890 Ft.



Nektek van fehér lakkotok? Ha igen, milyen márkájú? Próbáltátok már a HyperGel lakkokat

15 megjegyzés:

  1. :O Valamiért engem annyira nem vonzanak a M.O. lakkok, de erről a kollekcióról annyi rosszat olvastam, hogy még inkább elment tőlük a kedvem, mert azért valljuk be, nem egy olcsó lakk. Ennyiért nem igazán ezt várná az ember... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, egyáltalán nem tartoznak az olcsó kategóriába, ezért is vártam volna többet.

      Törlés
  2. Most a Sally Hansen Ivory Skull-t használom fehérnek és az OPI My Boyfriend Scales Wall vagy az Alpine Snow van terben, esetleg Essie Blanc. A gél hatást ígérő lakkok és fedőlakkok általában nyúlósabbak szoktak lenni. Rosszul hangzik amiket írtál, pedig nézegettem ezt is, meg más színekben is :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, arra számítottam, hogy nyúlósabb lesz, de még meg is barátkoznék vele, ha tartós lenne. Én is tudnék még venni vagy 4 színt ebből a kollekcióból, de nem akarok több pénzt kidobni az ablakon, mikor olcsóbban is lehet jobb lakkokat kapni. Azért ha mégis beruházol egyre, kíváncsi leszek te mit tapasztalsz majd vele. :)

      Törlés
  3. Pedig szuper fehér színe van. Olyan kár, hogy nem azt "kaptad", amit vártál, azt hiszem, lemondok a MO HyperGel-ekről...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, egyébként nagyon szép és magasfényű is. :/

      Törlés
  4. nekem két models own lakkom van (1 speckled és egy teljesen fedő csillámos), de az állaga sajnos mindkettőnek nagyon sűrű, ragadós, nyúlós. szerintem ez a márka sajátossága.. :( bár a speckled eggs-et egész szépen fel lehet kenni.

    sajnálom, az igazi fehér lakk megtalálása tényleg igazi kihívás. én a Lovely fehérjét nyúzom, de az új verzió nagyon hamar besűrűsödik, és kezelhetetlen lesz (az üveg egyharmadánál járok csak).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, nem gondoltam volna, hogy a "sima" lakkok állaga is ilyen.

      Köszi, hogy megírtad, hogy milyet használsz, akkor azt hiszem a Lovely-nál se nézelődök fehér után. Most egyébként megvettem a Flormar Jelly look fehérjét, kíváncsi leszek ez milyen lesz. :)

      Törlés
    2. Hát ez igazán sajnálatos... erre is gondoltam hátha ez a lakk szép fehér, ezek szerint kín és nyűg használni. Azért teszteld majd a Flormart is, kíváncsi vagyok.

      Törlés
    3. Kín és nyűg sajnos, igen. Jön majd a Flormar is, én is nagyon kíváncsi vagyok és bizakodó. :)

      Törlés
    4. én is a Flormart várom :D (na meg a teszteket róla :)

      Törlés
  5. Nekem a pink bejött,viszont a piros nem. Semmi fedése:-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fura, hogy különbözik a fedése, kár érte. :(

      Törlés
  6. Akkor a Flormar Jelly-t muti! :) Edina már mondjuk megcselekedte, ő még nem mondta pörfikt fehérnek, de nem volt olyan rossz az ajánlója, nem vetettem el. A jó fehér lakk felkenéséig még úgyis sokat kell barnulnom, egyelőre hófehérke vagyok. :)
    Egyébként számomra annyira guszták ezek a MO lakkok, ennek tetszik tán legjobban az üvege, az felirat, a koncepció, erre tessék, kaki a belbecs. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is hófehér vagyok, de valamiért nem látom hogy fehérítene, ellenben a citromsárga lakk, attól hullafehét a kezem. :) Azért próbálkozok még ezzel, és ha lesz változás, írok egy új posztot, de nem nagyon van kedvem újra elővenni.

      Törlés