2014. november 12., szerda

Smink - Bourjois Xmas Look inspirálta

Bizony-bizony, másfél hónap és itt a karácsony! És ha rágondolok már kezdem érezni a telet, a hóesést, a gyertyafény és a fűtés melegét, a mézeskalács és a fenyőfa illatát, még ha az időjárás nem is segít ebben. 

Ahogy érkeznek a márkák karácsonyi kollekciói és sminktermékei, úgy kapok egyre inkább kedvet az ünnepi sminkekhez, a piros rúzsokhoz, úgyhogy a mai poszthoz a Bourjois karácsonyi sminkjét vettem alapul, az alábbi képből inspirálódtam. Ha kíváncsi vagy egy újdonságra, és a sminkemre, akkor olvasd tovább a bejegyzést. 





A Bourjois karácsonyi kollekció legjobb híre szerintem az, hogy 2 Color Edition 24h szemhéjpúder is helyet kapott benne. Ha régebbről ismered ezt a terméket, akkor biztos érted az örömöm, ha nem, akkor mindenképp ajánlom, hogy vess rá egy pillantást. :)
A Color Edition 24h egy olyan krémes szemhéjpúder, ami felkenve púderessé válik. Nem is igazán krémes a tégelyben, hanem inkább olyan habos állagú, de az biztos, hogy ilyennel még nem igazán találkoztam. Az egyik a Marron Givré névre hallgat és gesztenyebarna színű, a másik pedig a Flocon D'Or, ami egy joker termék, ugyanis magában is jól mutat, de más szemhéjpúderre téve csillogóvá varázsolja azt. 
A sminkhez szükségem volt még egy piros rúzsra is, amihez a Rouge Edition Velvet 1-et választottam. Könnyű vele dolgozni, a széleken persze vigyázni kell vele. Én egy szájceruzával megrajzoltam a kontúrt, és fültisztító pálcikával korrigáltam, ahol kellett. A rúzs felkenés után mattra szárad, de nem lesz teljesen matt, némi fényesség azért marad, ami elvileg a bársony kivonatnak köszönhető. A fedése, és a tartóssága is szuper, 16 órán át persze nem marad fent, de nem is kell minden ivás után rohanni a tükörhöz. Könnyű viselet, és szépen, egyenletesen kopik. 




A Bourjois 2014-es karácsonyi kollekcióját a színes pillangók ihlették, ahogy a ködben repkedve a fény megcsillan a szárnyukon. Ebből következik, hogy a termékek csillognak, csillámosak, gyöngyházfényűek, a színek pedig intenzívek, kontrasztosak és a textúrával játszanak. Ennek fényében készítettem az alább sminket. 
Végtelenül egyszerű, de annál mutatósabb. A mozgó szemhéjamra és a belső szemzugomba a Flocon D'Or került, több réteget építettem egymásra. A mélyítővonalba a Naked 2 Chopper-t (világos, bronzos árnyalat), míg a külső ívre, és az alsó szemhéjamra a Naked 2 Snakebite (barna, arany csillámokkal) szemhéjpúderét használtam. A fekete tust kihagytam, és szemceruzából inkább sötétbarnát választottam. Az arcomra csak egy kevés pirosító került, és a végén megkoronáztam az egészet a szempillaspirállal és a piros rúzzsal. :)





Használt termékek: 
Arc: 
L'Oreal Nude Magique BB krém, Rimmel BB krém 
Maybelline Age Rewind korrektor
Sleek Face Contour Kit 
Rimmel Stay Matte 003 Peach Glow púder
Szem:
Bourjois Color Edition 24 h szemhéjpúder - Flocon D'Or
Make Up For Ever Aqua Eyes szemceruza - 2L 
Make Up For Ever szemöldökceruza - 2
Száj: 
Bourjois Rouge Edition Velvet rúzs - 01 Personne ne rouge








Te készülsz már a karácsonyra, vagy még korainak tartod? 
Szoktál sminkelni karácsonykor, szenteste? 
Ha igen, akkor inkább visszafogottan, vagy jöhet a vörös rúzs? 





Ha tetszett a poszt, oszd meg ismerőseiddel is:


25 megjegyzés:

  1. Úúú de jól áll neked ez a smink! :)

    VálaszTörlés
  2. hát ez nagyon jó, de kis helyes vagy vele. több piros szájat!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett a smink :) Nagyon jól áll neked :) . Tényleg karácsonyi feeling-je van , magamon is el tudnám képzelni az ünnepekkor :) Kíváncsi lettem nagyon arra a Bourjois krémes/habos szemhéjpúdere....mennyire tartós? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :)
      Nálam jól működött, nem akarok sokat mondani, de olyan 6-8 órát simán bír, pláne ha teszel alá primert.
      Nem tudom, hogy zsírosabb szemhéjon hogyan viselkedik, de ami még biztos, hogy nem szabad megdörzsölni, mert akkor veszít az intenzitásából, és hajlamos elkenődni. És a csillámok miatt is vigyázni kell felvitelkor, de nem vettem észre, hogy utána potyogna. Az állagát nem tudom megfogalmazni pontosan, érezni kell. Olyan keményebb, kicsit habos, de mégis krémes. :)

      Törlés
  4. Úúú, ezzel a piros felsővel nagyon dög lett a sminked! :)

    VálaszTörlés
  5. De gyönyörű vagy! :) főleg a piros felsős képen, olyan harmónia árad belőled. :)

    VálaszTörlés
  6. Dögös, főleg az utolsó kép :]

    VálaszTörlés
  7. Ez a smink all a legjobban! A piros ruzs nagyon tuti, a gyongyhazasakat, lilakat, rozsaszineket mind kidobnam a helyedben es csak ezt hasznalnam :)

    VálaszTörlés
  8. Csodás a smink, a rúzs különösen jól áll neked - ha szabad ilyet mondanom, a barna szemedhez/hajadhoz jobban is passzol, mint a világos rózsaszínek.

    VálaszTörlés
  9. Csodásan áll ez a smink, simán el tudlak képzelni vele egy karácsonyi partiban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk most hogy visszanéztem, lehet, hogy a helyedben az alsó vízvonalat nem húznám ki feketével, hátha úgy picit nagyobbnak tűnnek a szemeid. Csak egy tanács, nyilván Te döntesz, hogy kipróbálod-e. ;)

      Törlés
    2. Köszi. :)
      Barnával húztam ki alul, fekete szemceruzát már régóta nem használok, nem előnyös. Van nude is, azt is szoktam alkalmazni, úgyhogy mindenfélét kipróbáltam már. :)

      Törlés