2014. július 25., péntek

Inspiráció - Nyáresti smink

Az év nagy részében általában ugyanazt a sminket készítem el magamnak. Viszont nyáron jobban vágyom a színek után, ezért ilyenkor bármi jöhet ami harsány. 

Arra gondoltam, hogy ebben a bejegyzésben összegyűjtök néhány sminket, ami inspirációként szolgálhat egy nyári esti randihoz, vagy akár a mai bulihoz. :)

1.

Forrás



Az első kép nekem nagyon tetszik. Nem is kifejezetten a smink része, hisz talán kicsit túlzásnak tűnhet, de a hangulata nagyon jó, egyből egy szép naplemente jut eszembe róla. :) 

2. 
Forrás

3. 
Forrás

4. 
Forrás

5.
Forrás

6. 
Forrás

7. 
Forrás

8.
Forrás

9. 
Forrás

10.
Forrás

11.
Forrás

12.
Forrás

13.
Forrás

14.
Forrás





Szoktál sminkelni nyáron? 
Milyen sminket készítesz, ha szórakozni mész?
A 14 közül tetszik valamelyik? Melyik? 




Ha tetszett, oszd meg a bejegyzést: 



6 megjegyzés:

  1. Persze, szoktam, én a munkába se fogom vissza magam, a 6,7,9, 12,13, 14-hez nagyon hasonlókat is szoktam készíteni. Persze télen inkább a natúr színekért nyúlok, de ilyenkor nyáron nagyon szeretem az élénk színeket. Egy nyári estéhez szerintem a 11-es a tökéletes smink :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűha, biztos szép sminkeket csinálsz. Nekem annyira tetszik most a türkiz szín! :)

      Törlés
  2. Kriszti, díjat kaptál tőlem :)
    http://njoythestyle.blogspot.hu/2014/07/liebster-award-djkaty-tol.html
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  3. A 3. tetszik a legjobban, gyönyörű, igazi tengerparthoz illő smink

    VálaszTörlés