2014. július 21., hétfő

Teszt - Bourjois Calligraphic Nail Tattoos

Sokszor előfordult már, hogy valami izgalmasabbra vágytál? De vagy kedved nem volt alkotni, vagy egyszerűen csak türelmetlen voltál? Velem igen, sőt még kézügyességem sincs sok. Ezért is gondoltam arra, hogy megveszemem ezt a matrica készletet.

Még a Dovex rendezvényen ismerkedtem meg ezzel a termékkel, de akkor nem tudtam kipróbálni, mert homoklakk volt a körmeimen és azon nem látszott volna. Hogy megvagyok-e elégedve vele, az a bejegyzés további részében kiderül. :)




A Bourjois Calligraphic Nail Tattoos csomag 180 matricát tartalmaz. Baglyon, szitakötőn át levelekig, pitypangig elég sok minta közül válogathatsz más-más méretben. Mint a fenti kép mutatja, több növény szára is viszonylag hosszú, akár az ujjunkat is díszíthetjük vele. De szerintem az csak az első kézmosásig tart ki, mert a bőrünkre nem kenhetünk fedőlakkot. :)



Használata szörnyen egyszerű. Csak válaszd ki a mintát amit használni akarsz, vágd körbe, majd távolítsd el róla a védőfóliát és tedd a körmödre. Ezután nyomj rá egy vizes vattakorongot vagy pamacsot és pár pillanat múlva a papír magától lejön és a minta már rajta is van a körmödön. Mindenképp használj fedőlakkot, anélkül ugyanis elég hamar lekopik a matrica.



Én először a baglyosat próbáltam ki a barack színű Moyra Bubble Gum lakkon. Erről tesztet itt olvashatsz: 
http://www.forumshopsblog.com/2014/07/teszt-moyra-bubble-gum-effect-sweetie.html


Majd a pitypangot a Flormar Jelly look fehérjén. Erről a lakkról még nem írtam, de ami késik, nem múlik. :)


Használat közben felmerült bennem két negatív gondolat. Az egyik az, hogy a hosszú szárú növények szerintem feleslegesek. Mert a matricák fedőlakk nélkül hamar lekopnak, tehát a bőrömön sem bírnák sokáig. A másik pedig, hogy lehetnének kisebbek a minták. Ezeken kívül viszont nagyon tetszik, hogy ennyire egyszerűen és gyorsan lehet különleges körmöm. A matricákat határozottan nekem találták ki. :)


Ára: 2200 Ft / 180 matrica




Szoktál körömmatricát használni?
Ha igen, milyet? 
Tudsz mintákat festeni a körmödre? 





Ha tetszett, kérlek oszd meg a bejegyzést: 


8 megjegyzés:

  1. Nekem sincs túl jó kézügyességem, sem türelmem minták rajzolgatásához, úgy hogy ez a matricás dolog jó lenne. Ezek a minták konkrétan nem igazán tetszenek, de ha találnék valami szépet szívesen kipróbálnám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira jók az ilyen matricák, jó lenne ha több márka is gyártana. :)

      Törlés
  2. Nekem nagyon bejönnek ezek a minták a matricákon. Asszem egyet rendelnem kell majd :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszenek a minták :)

    VálaszTörlés