2014. augusztus 6., szerda

Rimmel blogger találkozó

Pontosan egy hete került megrendezésre a Rimmel első hazai blogger találkozója. Nagyon örültem neki, hogy meghívást kaptam az eseményre. 

A találkozót egy igazán impozáns helyen, a Marriott hotel elnöki lakosztályában tartották. Soha nem jártam még ebben a hotelben, de mindig megcsodáltam, mikor elsétáltam előtte. Budapest panorámáját azért már elég jól ismerem, de mégis lenyűgözött a kilátás, amikor a szobából kiléptem az erkélyre. :)
Ha kíváncsi vagy rá, hogy mit láttam és milyen termékekkel ismerkedtem meg, akkor olvasd tovább a bejegyzést. :)





A lakosztály berendezése nagyon pazar volt, különösen tetszett, hogy Rimmel párnák voltak a kanapén, amiből mindenki választhatott magának egyet az esemény végén. Párnákból sosem lehet elég, igaz? :) 
Minden lehetséges helyen termékek voltak kihelyezve, amikkel szabadon játszhattunk, bontogathattuk, próbálgathattuk őket. Leginkább újdonságok voltak kipakolva, ezekről kicsit később. Nézzünk néhány képet a helyszínről: 







Egy kis ismerkedés, beszélgetés után kezdetét vette a prezentáció. A találkozón nem csak a Coty magyar képviselői voltak jelen, hanem Prágából is érkeztek brand managerek. Mindenki nagyon barátságos volt, mindig nagyon örülök neki, ha kíváncsiak a rendezők a bloggerekre. :) 
Az előadás nem volt hosszú, az elején megtudhattuk mikor is indult a Rimmel és hogyan hódította meg Európát és később a világot. 
Eugene Rimmel 1820-ban született Franciaországban, de szüleivel Londonba költöztek. 1834-ben nyitotta meg a House of Rimmel-t édesapja a londoni Bond street-en, ahol parfümöket kezdtek árulni. 24 éves korára Eugene már elismert parfümőr volt és néhány kozmetikai termék feltalálása is a nevéhez fűződik, többek között az első, nem mérgező szempillaspirál.

A történelem után a jelen következett, megismerhettük a márka külföldi képviselőit és az újdonságokat. Kate Moss-t ugye mindenki ismeri, számos terméken megtalálható az aláírása, Rita Ora közel egy kezdte az együttműködést a Rimmel-el, és a legújabb, fiatalabb korosztálynak szánt reklámokban már Georgia May Jagger lesz látható. 

Ám de Magyarországon is kezdetét veszi egy kampány, melyben Kerekes Vica színésznő fogja népszerűsíteni a márkát. Szuper élmény volt, hogy Vica is ott volt a találkozón, mondott néhány mondat arról, hogy miért imádja a termékeket és még utána is ott maradt, beszélgethettünk, fotózhattunk vele. :)

Az újdonságokról egyelőre nem írnék sokat. Ami megfogott az az, hogy immár nagyon világos alapozók is lesznek a drogériák polcain, aminek én nagyon örülök, ideje volt már. 
Érkezik majd egy vízálló szemceruza kollekció, ami eredetileg 4 színből áll, de ha jól hallottam és kirakva sem volt, akkor a zöld nem jön be hozzánk. Arany, kék és lila színben lesz kapható az új Kate Moss spirállal együtt.
Szintén újdonság lesz ősszel az argán olajos szempillaspirál, ebből kaptam egyet, így igyekszek majd írni róla még megjelenés előtt. :) 



Nagyon tetszett még, hogy manikűr és sminkes sarok is volt az egyik szobában, itt a vállalkozó kedvűek kaphattak szép manikűrt vagy sminket. Dyna mind a kettőt bevállalta és nagyon jól tette! :)



Nem hagytak minket sem éhen, sem szomjan halni, inni- és ennivalóból is volt bőven. :)


Természetesen nem távoztunk üres kézzel, egy cuki kis táskában kaptunk néhány terméket és mi is választhattunk pár olyat, ami tetszik és szívesen kipróbálnánk őket. :)




Nagyon örültem, hogy végre személyesen is találkoztam a Rimmel képviselőivel és azért is szeretem az ilyen eseményeket, mert az újdonságok mellett a bloggerinákkal is újra találkozhatunk! Dynával és Eszterrel még beültünk egy kávéra az Arénába, és jól esően elfáradtam a nap végére. Nagyon jól éreztem magam, újra feltöltődtem egy kicsit. :)


Természetesen a sok jóból téged sem hagylak ki, érdemes lesz figyelni a Facebook oldalam. :)
https://www.facebook.com/pages/Forum-Shops/155867507795053




Használsz Rimmel termékeket? 
Melyik a kedvenc sminkterméked? 
Mi a véleményed a márkáról?
Kíváncsi vagy valamelyik termékre az újdonságok közül? 





Ha szeretnéd megosztani a bejegyzést, az alábbi gombokkal teheted meg:




7 megjegyzés:

  1. Hogy én mennyire örülök a világos alapozóknak! :) Már ha nem lesznek azok is sötétek, de remélem, hogy nem...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nem. :) Azt hiszem, hogy a Light Porcelain a legvilágosabb, aminek már a neve is biztató. :)

      Törlés
  2. Biztos nagyon jó volt a találkozó, a Stay Matte púdert nagyon szeretem, és a világos alapozókra én is nagyon kíváncsi lennék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lucus esetleg nem kéred az Én darabomat, én is kaptam a találkozón, de nekem sajnos túl világos :)

      Törlés
    2. Igen, nagyon jó volt. :) Ezt a púdert eddig nem próbáltam, de kíváncsi vagyok rá.

      Törlés
  3. Pont a zöld ceruza nem jön be? :( Óóó! :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, nekem is az tetszett a legjobban a 4 szín közül. :/

      Törlés