2015. szeptember 8., kedd

Photo Collage #1 - Fall


Az ősz nem csak a természetben, de az emberek életében is mindig egyfajta megújulást hoz. A fák színes levelekbe öltöznek, majd elhullajtják azokat. A vándormadarak megkezdik hosszú útjukat a melegebb égövek felé, a természet pedig felkészül a pihenésre, hogy tavasszal újult erővel ébredjen fel téli álmából. 

Az emberek életében a szeptember egyet jelent az iskolakezdéssel, főiskolával, költözéssel, vagy az első munkahelyre való beilleszkedéssel. A ruhásszekrényeket is átpakoljuk, előkerülnek a kötött pulcsik, a melegebb holmik. A jegeskávét felváltják a forró teák, és esténként meleg takaróba és pihe-puha zokniba bújva nézzük a filmeket. Bevallom, nekem egy kicsit hirtelen jött ez a lehűlés, egyik nap még rövidnadrágban indultam útnak, másnap már pulóverben is fáztam. Mint minden új dologhoz, a hűvösebb időjáráshoz is kell pár nap, amíg hozzászokunk, ezért is hoztam mára egy képes összeállítást, amolyan inspirációnak az őszhöz. 











Neked melyik a kedvenc évszakod?
Szoktad várni az őszt? 
Mit szeretsz ebben az évszakban?






Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg barátaiddal is! 


11 megjegyzés:

  1. Én már nagyon vártam az őszt, kicsit besokalltam a hőségtől. Igaz, nem ezt a fázósat, hanem a szép napsütéseset, de ha minden igaz, hétvégére ideér az is. :)
    Örülök, hogy visszatértél. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, aranyos vagy! :)
      Én is remélem, hogy hamarosan visszatér a napsütés. :)

      Törlés
    2. Én is örülök, hogy újra látlak (=olvaslak), remélem, klassz volt a nyarad!
      Az őszről meg annyit, hogy elképesztően hirtelen jött... és én ezt meglehetősen nehezen viselem. Remélem hosszú és meleg vénasszonyok nyara elé nézünk! :)

      Törlés
    3. Jaj, nagyon aranyos vagy, köszönöm! :)
      Ha minden igaz, jövőhéten visszatér a meleg, ahogy Ági is írta. :)

      Törlés
  2. A nyár, úgyhogy nagyon nem vártam az őszt. Nem esik jól ez a hirtelen lehűlés sem, egy hete még a Balatonon süttettem magam a forró napsütésben, most pedig kimegyek és fázom, borús az idő, fúj a szél, nincs semmi normális átmenet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kicsit nekem is rosszul esett a lehűlés. És hiába mondták hogy hűvösebb lesz, erre nem lehet felkészülni. Hirtelen azt sem tudtam hova tettem el a vastagabb pulcsikat még tavasszal. :)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Kedvenc évszakom a tavasz, mert az újjászületés jut eszembe róla, a lehetőségek, a szabadság és egyben a vidámságot hozza el. :) Újra kedvet hoz nyitni a világ felé a szürkeség után, én nagyon szeretem és sajnálom, hogy rövid ez az időszak.
    Soha nem várom az őszt, mindig a hideg eső jut eszembe róla, csak addig szép számomra amíg a természeten látom a változást, amikor sokszínbe öltözik. :)
    Jó a kép összeállítás! :) Nagyon tetszik a burgundi felső és bár ez a "divatszín" őszre, én még nem találkoztam fogható darabbal sajnos....
    Nagyon örülök, hogy írtál! :D Múlthéten megnéztem az oldalad, hogy nem maradtam-e le valamiről! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem maradtál le semmiről, köszi, hogy újra itt vagy. :)

      Törlés
  5. Alig vártam már az őszt, sokkal egyszerűbb ilyenkor csinosan öltözni, és sminkelni is mint bármelyik másik évszakban, klassz képek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)
      Az biztos, hogy már nem fog lefolyni az alapozó a melegtől. :)

      Törlés