2011. február 22., kedd

Egy kis reklám

4 évig volt feketére festve a hajam. Decemberben elérkezettnek láttam az időt arra, hogy véget vessek ennek és elindult a keresés, hogy hova menjek fodrászhoz, mert egy ekkora feladattal mégse mehetek Marika nénihez a sarokra. :) Köztudott, hogy a fekete hajszíntől a legnehezebb megszabadulni. Hajas, Zsidró nálam szóba se került viszont hallottam már és honlap alapján is szimpatikus lett a Perényi Hairpoint szalon. Telefon, időpont, már nagyon vártam, hogy mehessek. Már belépésnél kedvesen fogadtak, elvették a kabátom, lerakhattam a táskám, megkínáltak innivalóval. Első alkalommal a "főfodrász"(?) Évi keverte ki a szőkítő, de egy ugyanolyan kedves lány, Betti kente a hajamra. Ami tetszett, hogy azért Évi is végig figyelemmel kísérte a munkát. Félig lettem első alkalommal barna, ezt úgy képzeljétek el, hogy a fejem tetején körbe barna, alatta egy kör fekete marad és így tovább. Ezután úgy nézett ki, mintha a fekete melír lett volna. A folyamat: szőkítés, hidrogén, visszapigmentálás, szárítás, festés, balzsam, vágás, szárítás, 4 és fél óra és kész is. :)
Nagyon jó fazont kaptam, párom azt mondta nem is én vagyok, mikor hazamentem. Persze a 4 év mégiscsak 4 év feketén. (5 és fél éve vagyunk együtt :) )
Ma voltam a maradékot is megcsináltatni, eddig bírtam a feketét elviselni. :)
Ma is ugyanolyan kedvesek voltak és még jobb fazont kapott a hajam, és már csak 4 óra volt. :)
Évi elmondta, hogy sokan mennek hozzájuk szétroncsolt hajjal, mert a fodrászuk nem a legjobb módszert alkalmazta. Ők egy Amerikából hozatott szerrel dolgoznak, csak ők. És valóban teljesen jó állapotban van a hajam, valamit talán vékonyodott, de egy szállal nem hullott több ki, mint szokott és nem is áll szerte széjjel a hajam.
Maximálisan elégedett vagyok, ezúton is köszönöm Nektek. :)
Mindezt nem pénzért, nem kérésre, magamtól írtam remélve, hogy tudok másoknak is segíteni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése