2012. január 27., péntek

Marks & Spencer 2012 tavasz/nyár
























3 megjegyzés:

  1. Igen, több okból.
    Egyrészt régen mindig turkáltam magamnak egyszínű pólókat tőlük meg mindenféle szoknyácskát, felsőt, aztán kíváncsi lettem a boltra is, mikor realizáltam, h végre itthon is van. Ha akció van, akkor mindig benézek, nyáron is vettem egy csudiszép alkalmi ruhát 8 ezerért.
    Három éve meg a pasi miatt is be-belesünk, mert akkor vettünk neki ott egy jó len nadrágot meg egy inget és azóta az ing és nadrágkínálatot csekkolni kell (bár tavaly nyáron nagyon gagyi volt a lennaci választékuk és extra béna modellek voltak, de reméljük ez múlandó).
    Finomak a kencéik is, most épp tőlük való magnóliás folyékony szappan van a fürdőben a kedvenc Yamuna szappan mellett.
    Szóval nem csak anyukás ruháik vannak, érdemes náluk is körbenézni.

    VálaszTörlés
  2. És az a kékes tarka ruha a 6. fotón, vagy melyiken, ahol sztem a modell lánynak hülyén álló pink sminkkel van kikenve, nah az nagyon tetszik. Pedig a színe nem is tuti, de a nyaka meg a fazonja, szóval így egybe kerek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó igen az a smink tényleg fura, de a ruha hibátlan. :)

      Törlés