2012. február 8., szerda
Betiltott reklámok
Ti hallottátok már, hogy a L'Oréal-nak betiltották egy reklámját?
Még pedig a Revitalift Total Repair 10-ét amit Rachel Weisz-szel reklámoztak. Az ok csupán ennyi: "misleadingly exaggerated the performance or the product". Vagyis félrevezetően eltúlozták a termék képességeit.
Na de kérdem én, van olyan cég a világon aki nem retusál? Igaz itt nem azzal volt a gond, hanem a túlzott utómunkával, de mégis akkor lenne a legjobb ha kevés utómunka se lenne a képeken. Szerintem.
Találtam egy összehasonlító képet is. Eszerint még orr plasztikát is csinál nekünk a krém. :)
Forrás |
Forrás |
Szoktatok csak a reklám alapján vásárolni? Vagy inkább előtte utána olvastok, véleményeket kerestek?
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Ajjjjaj, nagyon könnyű bedőlni a reklámoknak, de a L'oreal, nem tudna olyat kitalálni aminek bedőlök, sőt ha valami jó lenne tőlük abban is kételkednék, ez van ha valaki elveszti a szavahihetőségét.
VálaszTörlésTök hülyeség volt szerintem ezt a reklámot betiltani, ilyen alapon kb. a világmárkák 70%-nak a reklámát be lehetne. Meg az is milyen már, hogy egy spirált műpillákkal hirdetnek?
VálaszTörlésÉn sem dőlök be a reklámoknak, nem is szoktam vásárolni reklámok miatt. Általában utána olvasok a dolgoknak, először is mi található a termékben, aztán meg mik róla a vélemények ugye egy krém hidratáljon jól, egy hajlakk ne ragadjon össze, egy spirál hosszabbítson vagy dúsítson.. esetleg mindkettő. Nehéz már megtalálni az igazán jó dolgokat..
VálaszTörlésakkor jó sok reklámot be lehetne tiltani, a meglévők sem sokkal másabbak:D
VálaszTörlésEmlékszem néhány éve az Avon-t is megbüntették, mert az egyik szempillaspiráljuknál olyan eredményt ígértek ami egyértelműen nem elérhető egy sima szempillaspirállal, műszempilla nélkül. :D Én nem ez alapján választok, mert valahol mindenki "csal". Pont ezért szeretem az ilyen blogokat is mint a tiéd, mert az ilyen helyen tényleg normális véleményt/eredményt látok.
VálaszTörlésszerintem minden reklámot be kellene tiltani :D minden cég túloz... :D
VálaszTörlésSzempillaspirál reklámért is büntettek meg valakit nem is olyan régen, de nem jut eszembe a cég neve...amúgy én jogosnak találom, hogy az ilyen iszonyat túlzó reklámokat betiltják, ennek már semmi értelme...pont azért hiteltelenek szerintem, mert túlzásba esnek
VálaszTörlésA kis retusálás még belefér szerintem mert 1) úgyis mindenki úgy áll neki, hogy picit manipulálják a képeket 2) manapság a legtöbb területen már nehéz (kb lehetetlen) olyan technológiát kitalálni aminek következtében jelentősen jobb lenne a termék az eddigieknél, ha vmivel jobb azt sem könnyű illusztrálni 3) lehet h pl javít vmit egy ránccsökkentő krém, de ha retus nélkül mutatják be a reklámban, és azt aztán összehasonlítja a fogyasztó pl egy magazin fotójával az adott hölgyről amit szintén agyon szokás retusálni, még azt is hiheti h csak rontott a szer, nemhogy használt :D
Nekem a kedvencem még a minden időjárásban tartó lakk eleje, miszerint a hölgy haján IS push up hatást ért el. Kérdem én férfiaknak szánták a reklámot? Mert engem ugyan nem érdekel a plasztikai eredménye. :)
VálaszTörlésMásik meg, volt egy hajfesték reklám, ami 6 hét alatt semmit sem vesztett a színéből, de a hölgy haja se nőtt 1 mm-t se.
Nem szeretem ha hülyének néznek minket...
Sajnos nagyon sok ilyen van, én amúgy azt mondom, hogy ha nem lenne ennyi hülye reklám, hogy így a tökéletes bőr, úgy a fiatalság, ettől meg ettől a terméktől MINDIG csodásan fogsz kinézni, sokkal többen el tudnák fogadni magukat.(Mert ugye azért mindenki ember, lehet törekedni a szép bőrre, de gondolom mindenkinél akad néha 1-1 pattanás, vannak rosszabb napok, amikor marhára nem érdekel hogy hogyan áll a hajunk, stb.) De aztán ez csak az én véleményem. Bár én még azt sem tapasztaltam hogy bármilyen szempillaspiráltól több szempillám nőtt volna, és még egytől sem lett szó szerint műszempilla-hatású.. De lehet én vagyok csak béna :D
VálaszTörlésAz első fotón kellett egy ideig gondolkodnom, hogy ez most ki is, wow. :I
VálaszTörlésNem tudod,hogy a Covergirl reklámot miért tiltották be?Ann tényleg így néz ki és a szempillákat sem látom túl műnek.
VálaszTörlésNo arra jutottam, hogy azzal mellélőttek és én is, hogy nem kerestem utána. :) Viszont ugyanannak a spirálnak volt egy másik reklámja Taylor Swifttel és alapból azt tiltották be, természetesen a pillákkal volt probléma.
Törlés