2012. május 15., kedd

Kreatív kedd #20 - Tim Burton





Az igazat megvallva annyira nem voltam tisztában vele, hogy milyen filmeket is alkot Tim Burton. Persze egy-kettőt ismerek, láttam is, de valahogy nem ez a műfaj áll hozzám a legközelebb. Nem is nagyon tudtam, hogy mi lesz ebből a dologból, aztán valamit csak alkottam. :)
Ami biztos, az a sápadt arc és a beesett szemek. Ezt próbáltam imitálni és még a hajamat is összekócoltam kicsit. :)






A többiek:


És a vendégünk: Suzie

Van kedvencetek Tim Burton filmjei közül?

16 megjegyzés:

  1. aranyom szerintem ez a kedvencem eddig:D:D:D ez tökjó lett:D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon jó lett, átjön a tim burton érzés :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jól visszaadja a hangulatot :D jó lett nagyon!

    VálaszTörlés
  4. ISTENI!! imádlak Kriszti :DD ha lehet ilyet mondanom
    én kivagyok ezeken a képeken :D ha olyan sminket kell alkotni, ahol imitálni is kell, akkor te abban profi vagy közben vicces :D És a végén az a huncut mosoly :))

    VálaszTörlés
  5. fura, de az első kép engem Keresztes Ildikóra emlékeztetett, mikor megláttam :)

    VálaszTörlés
  6. Teljesen jó lett, ahhoz képest, hogy annyira nem vagy oda érte, elég jól átjött miről van szó :P

    VálaszTörlés
  7. Az uccsó kép a kedvencem, meg a komment hozzá. :))

    VálaszTörlés
  8. Hihi tényleg :D tök jól áll :$

    VálaszTörlés