2012. július 3., kedd

Nivea Visage Make Up Starter krém


Nivea Visage - Make Up Starter


Még szeptemberben vettem meg ezt a krémet, és pont most fogyott el. Nem is értem miért nem írtam róla hamarabb. De jobb később, mint soha. Két fajta bőrtípusra kapható, az egyik száraz bőrre a másik normál és kombinált bőrre való. Én a másodikat használom, inkább zsírosodásra hajlamos a bőröm, mint hogy kevert lenne, de ennek ellenére nem hiányolom, hogy nincs kifejezetten zsíros bőrre való krémük. És ezzel el is mondtam mindent. :)
A doboz nagyobb, mint maga a krém. Mivel én az ilyen dobozokat a szelektívbe dobom, így annyira nem zavar, de azért nem biztos, hogy jó, sőt egyáltalán nem jó, hogy így próbálják azt a látszatot kelteni, hogy nagyobb a krém, mint valójában. 





A dobozból kivéve, a kupakot lecsavarva először egy újabb védőfólián kell átverekednünk magunkat. Szokásos szürke Nivea fedő, végül is jó hogy van, de én ezeket teljesen le szoktam szedni, mert csak zavar a későbbiekben. 
A krém állaga egy kicsit zselés, egy kicsit kocsonyás, de ennek ellenére könnyű felkenni és eloszlatni az arcunkon. Én csak sminkelés előtt használom, mintegy alapnak, hogy tartósabb legyen a smink. Annyira a napi rutinom része lett, hogy minden sminkelést ezzel kezdek. Amit a legjobban imádok benne az az, hogy felkenem és már kezdhetem is az alapozást. 1 percet se szoktam várni utána, és soha nincs problémám azzal, hogy esetleg nem szívta be a bőröm. Az alapozót szépen fel lehet vinni rá, sőt szerintem szebben, mintha nem kentem volna be előtte az arcom. Szerintem meghosszabbítja a smink élettartamát. 

Nivea Visage - Make Up Starter 



Az illata nekem tetszik, nem túl erős és felkenve már nem is érezhető. A bőröm állapotán egyébként nem változtatott, se nem lettem "zsírosabb", se nem szárított rajta.
Még egyszer mondom, szeptemberben vettem, tehát a nagy nyári melegben még nem tudtam letesztelni, de szerintem ez egy alapkrém. Én már meg is vettem a második tégellyel. 
Ja igen, 1 negatívumot mondanék, ami szerintem az lehet, mégpedig a súly. Az üres tégely 116 gramm. Ez így lehet hogy nem mondd semmit, nekem se mondana, de baromi nehéz. :S Szép, szép az üveg, ha a polcon csücsül, de ha utazunk, vagy magunkkal visszük nappal, akkor ez a súly nagyon sok. Úgyhogy én úgy oldom meg, hogy egy apró műanyagba teszek át belőle. 




Összességében én teljesen meg vagyok elégedve ezzel a krémmel, nincs olyan nap, hogy ne használnám. Beépült a napi rutinomba, ami nagy szó, mert irtó lusta vagyok és amit lehet, kihagyok. :)


Ára: 1200 Ft


Nektek meg van már ez a krém? Mit használtok sminkelés előtt? 

2 megjegyzés:

  1. Ha fényvédős lenne tuti egyből megvásárolnám, így picit hezitálok.. pedig már régebb óta kinéztem magamnak! :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos az SPF hiányzik belőle. :( De szerintem egy próbát azért megér. :)

      Törlés