2012. augusztus 17., péntek

Outfit #26 - Sometimes I get a good feeling




Ezt a Bebe ruhát nyáron vettem Amerikában. Az első maxi ruhám. Szerelem volt első látásra, azóta is imádom, és csak még jobban megerősítette bennem azt a vágyat, hogy szeretnék még több hosszú ruhát. :)











Ruha / Dress: Bebe
Sok ezüst karperec / Bracelets: C&A
Ezüst karkötő / Bracelet: Oasap
Óra / Watch: Michael Kors
Táska / Bag: Oasap
Szandál / Shoes: Deichmann






Mit szóltok a ruhámhoz? Nektek van maxi ruhátok? 

10 megjegyzés:

  1. maxiruhám még nincs, de egy fekete maxiszoknyát pont ma vettem. majd kicsattanok, annyira király hogy végre találtam :):)

    persze maxiruhát is szeretnék... :D
    (roni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hosszú szoknya is szuper, több felsővel több ruhád lesz. :)

      Törlés
  2. Csinos vagy,és szuperek a képek.! :)) A táskádon meg megakadt a szemem,aztán eszembe jutott hogy Oasap-os.:P Elég jól mutat ehhez a szoknyához.:))

    VálaszTörlés
  3. Nincs maxi ruhám, szerintem engem kövérítene :( . De neked nagyon jól áll! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne butáskodj már, te meg a kövérítés... :)

      Törlés
  4. Nagyon csini vagy, szép ez a ruha!
    Nekem nincs mini ruhám, én és az Ember is inkább a rövideket szeretjük :-))

    VálaszTörlés
  5. nagyon csini vagy :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. de csini ruci *.* pont 1 hete voltam Gyulán :D

    VálaszTörlés
  7. Hú de csinos vagy * -- * És a ruhát is elfogadnám! :)

    VálaszTörlés