2012. szeptember 19., szerda
Jótékonykodj a The Body Shop segítségével!
"Itt az alkalom, hogy valami jót tegyél a világgal, miközben magadat kényezteted, csak hallgass a szívedre! A The Body Shop Alapítvány 2013. június 30-ig tartó kampányának jóvoltából most Te is részt vehetsz az adománygyűjtésben, melynek során három magyarországi civil szervezet egyikét támogathatod. Nem kell mást tenned hozzá, mint vásárolni egy édesen zamatos ízű és szuper hidratáló Dragon Fruit Lip Butter ajakápolót.
Az új, sárkánygyümölcs ízű ajakvaj hidratáló méhviaszt és shea vajat is tartalmaz, mellyel puhává és érzékivé varázsolja az ajkaidat, ráadásul finom gyümölcsös illata van, a csomagolása pedig 100%-ban újrahasznosítható. Ez az etikus szépségmárka első olyan terméke, melynek árával a jótékonysági szervezeteket támogatja. A profit 100%-a a Fészek Gyermekvédő Egyesület, a Lelenc Kutyamentő Egyesület és az Ökoszolgálat Alapítvány Magyarország közt oszlik meg. A vásárlás során kapsz egy szavazóérmét, mely segítségével kiválaszthatod és eldöntheted, melyik jótékonysági szervezetet kívánod támogatni. A szervezetek a leadott szavazóérmék arányában részesülnek majd a szereteted mellett az ajakápolókból befolyt összegből.
A The Body Shop alapítója, az öt évvel ezelőtt elhunyt Anita Roddick indította el az alapítványok támogatását ösztönző jótékonysági kampányokat. Hitvallása szerint, mindannyian pozitív befolyással bírhatunk a világra – akár csak egyetlen személy világára –, ha teszünk a jó ügy érdekében. Anita Roddick magával ragadó szellemiségének köszönhetően 1989-től a The Body Shop Alapítvány közel 19 millió fontot gyűjtött össze és adományozott oda több mint 2500 jótékonysági szervezetnek világszerte.
A Dragon Fruit ajakvajat 1690 forintért szerezheted be az Arena Plazában és az Allee Bevásárlóközpontban található The Body Shop márkaboltokban."
Nagyon jó ötletnek tartom azt, hogy valamilyen szinten egy márka mindig próbál segíteni. Ráadásul nem is igényel túl nagy erőfeszítést tőlünk, hisz csak annyit kell tennünk, hogy elmegyünk és veszünk egy terméket, amit amúgy is használunk. Pláne ilyenkor, amikor közeleg a szeles, hűvös idő.
Viszont ahogy végig olvastam a 3 szervezet nevét, egyből az jutott eszembe, hogy melyik mellett döntsek? Mi alapján válasszak? Hisz a gyerekeket és az állatokat nem lehet összehasonlítani semmilyen módon. Az Ökoszolgálatról már ne is beszéljünk. Úgyhogy ez nem egyszerű, de legalább van választásunk.
Én mindenképpen el fogok menni és venni fogok ilyen ajakápolót. Ha nem is hármat, de kettőt biztosan. Ami még szintén pozitív a kampányban, hogy van rá időnk. Egészen jövő nyárig. Ha kettőt nem is használok el addig, egyet biztosan, így 100%, hogy én két alapítványt is fogok támogatni.
Szerintetek jó ötlet ez a kampány? Ti fogtok segíteni valamelyik szervezetnek? Szoktatok jótékonykodni?
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Szerintem is nagyon jó ötlet ez tőlük. Én is szívesen vennék QAQ de nem fogok sajnos olyan helyen járni ahol van ilyen üzlet. Pedig nálam mindig élet halál az ajakápoló, ez pedig már olvasva is nagyon jól hangzik : (.
VálaszTörlésSzerintem ez nagyon szuper! Én biztosan veszek egyet, ami a kutyusoknak fog menni.
VálaszTörlésszerintem is nagyon jó ötlet! itt kint Angliában például minden ASDA-s vásárlásnál annyi érmét kapsz ahány 10 fontért vásároltál és szintén alapítványokat lehet segíteni. megnézem majd itt is van e a TBS-nak kampánya :)
VálaszTörlés