2014. március 9., vasárnap

Eucerin - AtopiControl Lipid-Olajtusfürdő, Even Brighter korrektor stift





AtopiControl Lipid-Olajtusfürdő

Eucerin AtopiControl Lipid-olajtusfürdő

Az Eucerin AtopiControl családjába tartozó termékek az atópiás dermitisz kezelésére, enyhítésére szolgálnak elsősorban. Azonban ajánlják (nagyon) száraz bőrre, de még a kis babák érzékeny bőrén is használható. A termékekről írtam már bővebben, a bejegyzést itt tudjátok elolvasni:

http://www.forumshopsblog.com/2014/01/eucerin-uj-termekcsalad.html


November végén új kerületbe költöztünk, és azt kezdtem észrevenni magamon, hogy lefekvéskor szúr, viszket, húzódik a bőröm. Eddig nem volt ilyen problémám, szóval gyanakszom rá, hogy itt több tisztítószer van a vízben, mert a strandolás, úszás után, a sok klórtól szokott így viselkedni a bőröm. Úgyhogy muszáj fürdés után kennem magam testápolóval, ami macerás, mert sosem tudtam úgy beépíteni a rutinomba eddig se a kencézést, hogy az ne legyen kényszeres. Ezért is örültem, hogy kipróbálhattam ezt a tusfürdőt, mert nagyon örülnék neki, ha elhagyhatnám a mindennapos testápoló használatot. 



A tusfürdő külseje tipikus, semmi extra, teljesen rendben van. A teteje felpattintós, alatta egy kis méretű lyuk van. Maga a termék, mint a nevében is benne van, olaj, eléggé folyékony és illat- és tartósítószer mentes. Nekem egy kicsit halszaga van, de amúgy nem büdös, tiszta olaj illatú. :) 

A tusfürdő könnyen kenhető és letusolás után hagy egy kevés olajos érzetet a bőrön. Nem az a ragadós, túl sok érzés, hanem az a pont jó. :) Mióta ezt használom, megszűnt a problémám, pedig azóta már úszni is járok, így rendszeresen találkozik a bőröm klóros vízzel. 





A terméket tehát csak ajánlani tudom száraz, érzékeny bőrre, ha ilyennel küzdötök és még nem találtatok jó tusfürdőt, akkor adjatok egy esélyt ennek is. Igaz nem olcsó, de tulajdonképpen egy speciális olajtusfürdőről van szó.

Ajánlott fogyasztói ára: 4510 Ft / 400 ml



Even Brighter korrektor stift


Eucerin Even Brighter korrektor


"Az UV-sugárzás, a hormonális változások és az oxidatív stressz a bőr túlzott melanin termeléséhez vezethet. Pigmentációs foltok, sötét elszíneződések, öregedési foltok és szeplők alakulhatnak ki, mely által a bőr egyenetlen színűvé válik. Az EVEN BRIGHTER korrektor stift termék bőrbarát, magas koncentrációjú B-Resorcinol hatóanyaga segít csökkenteni a melanin termelést és egyenletesebbé tenni a bőr színét. A termék 4 hetes használata után a bőr színe egyenletesebbé válik, tónusa ragyogóbb lesz alap bőrszíntől függetlenül. A rendszeres használat során a bőr tónusa folyamatosan javul. Illatanyag- és parabenmentes."


Erről a termékről nem tudok még túl sokat írni, mert a tesztelést csak most kezdtem. Vagyis nem én, hanem anyunak adtam ki a feladatot. :) Kinéztem rajta egy napfoltot, lefotóztam és mondtam neki, hogy kenje naponta 4 hétig. Utána újra ellenőrzöm majd azt a területet a kezén és beszámolunk az eredményről. :)



Annyit eltudok mondani róla, hogy egy átlátszó vizesebb állagú gélt tartalmaz a tubus és nem mondanám stiftnek, sokkal inkább applikátor, hisz szivacs feje van, amivel könnyen és pontosan felvihető a termék a kívánt területre. A szaga engem a technokolra emlékeztet, de ez lényegtelen, mert ha beszívódott, nem érezhető. :)


Ajánlott fogyasztói ára: 4410 Ft / 5 ml




Nektek milyen típusú a bőrötök? Van bőrproblémátok? Használtok Eucerin termékeket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése