2014. május 9., péntek

10 kép - Öltözködjünk

Péntekre már nem akartam komolyabb bejegyzést írni, biztos nem is ül senki a gép előtt, rajtam kívül. :) Ezért csak egy képes összeállítást hoztam azokról a szettekről, amik valamiért megfogtak az utóbbi időben.

1. Egy fehér ruha és egy színes blézer. Szuper egyszerű, de mégis nagyon jól néz ki.

Forrás



2. Ki ne szeretne egy Céline táskát? Naná, hogy én is, bár lehet, hogy nem sárgát vennék elsőnek. Viszont a fekete ruhával és a virágokkal nagyon jól mutat ezen a képen. 

Forrás

3. Ez a kép azért fogott meg, mert a csipkét és a kardigánokat is imádom, együtt pedig csak jobbak lehetnek. Habár hasvillantós pólót nem vennék fel, egy hosszabbal, begyűrve ugyanolyan jól mutatna ez az összeállítás. 

Forrás

4. Ez a szett is a lazasága miatt tetszik. Szeretem a hálós pulcsikat és a saru is nagyon jól néz ki. 

Forrás

5. A póló helyett egy másfajta fehér felsőt választanék, de a szoknya és a táska imádnivaló. :)

Forrás

6. Kell ezt magyarázni? Gyönyörű ez a short. :)


Forrás

7. Biztos, hogy nem tudnék járni benne, de legalábbis össze-vissza sérteném vele a lábam. :D De ez a cipő, dög! *.*
Forrás

8. Odáig meg vissza vagyok a tribal/törzsi mintás szoknyákért, muszáj lesz beszereznem egyet nyárra. :)

Forrás

9. Nem tudom, hogy hogy mutatna rajtam egy kimonó-szerű blúz, de tetszik, ez a pillangós különösen. 

Forrás

10. Imádom a maxi szoknyákat, annyiféle módon lehet kombinálni őket. Ez a szürke, pamut darab a farmer mellénnyel és a Converse cipővel szerintem tökéletes.

Forrás

Ennyi lett volna mára, szép hétvégét nektek, lányok! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése