2014. június 10., kedd

Májusi Insta pillanatok

Eléggé aktív voltam az utóbbi hónapban az Instagramon. Ahogy elkezdtem visszapörgetni, el se hittem, de kb. 60 képet posztoltam májusban. Erre mondanák, hogy ez még gombócból is sok, hú de ennék egy kis szilvás gombócot... :D 

Szóval arra gondoltam, hogy válogatok a képek közül és mesélek is egy kicsit mellé, mert azt ugye Instán nem tudom megtenni. Először csak úgy céltalanul töltögettem le a képeket, amik megérdemlik, hogy a blogon is megmutassam őket, de aztán hamar világossá vált számomra, hogy kategóriákba tudom tenni őket. Így hát 5 montázst készítettem a képekből. Dőlj hát hátra a székedben és tarts velem. :)




A blog életében 3 nagyobb esemény történt, az első a Scwarzkopf termékbemutató, a második a Dovex Kft. által rendezett találkozó és végül a Digital Divas az Avon és a Cosmopolitan megrendezésében. Mind a három eseményt nagyon élveztem, mind más volt a maga nemében. A Digital Divas-ról írtam egy beszámolót, ha még nem olvastad, ITT tudod megtenni. Eleinte úgy voltam vele, hogy nem írok róla, de mégis ez az esemény volt az, ami úgymond jól fenékbe billentett, hogy észhez térjek. :D Nem tudod miről beszélek, ugye? Nagyon én sem, csak annyit, hogy változás kell, és ezt az érzést egyelőre nagyon élvezem és remélem hogy ki is tudom használni, és megtudom valósítani a terveim és ötleteim. :) Ennyit erről, haladjunk tovább. 


A rendezvények és egyéb események kapcsán elég sok termékkel lettem gazdagabb. Ezeket nem kérkedésből mutatom, csak hogy tudd, miről lesz szó majd a blogon, illetve ha érdekel valamelyik, akkor kommentben, vagy e-mailben érdeklődj nyugodtan. :)


Outfitből túl sokat nem mutattam, mert még ki kellett tapasztalnom az új lakást, a mobilt, meg úgy mindent, hogy hogyan valósítsam meg. Nem vagyok még elégedett a dologgal, mert szeretném ha a fejem is rajta lenne a képeken, de egyelőre ez van. :) A tanulságom a képekből az, hogy be kellene szereznem más anyagú nadrágokat is, túl sok a farmer. :D 


A májusi vásárlásaim körömlakkokra koncentrálódtak, illetve egy kisebb csomagot is rendeltem a Beautybay-ről. Az essence lakkot imádom, bárcsak tartósabb lenne. A palettába még nem nyúltam bele, mert nincs még lefotózva. A Naillend lakkok is várnak még a sorukra, a Moyra lakkok közül viszont már kipróbáltam a gél hatású piros lakkot, és azt is imádom! :)


A hónap vége felé barátokat látogattunk és anyuhoz is leutaztunk Gyulára. Azt hiszem a kávé egyre több szerepet kap az életemben, bármikor megtudnék inni egy csészével. Pami, a kiskutya a legédesebb, legokosabb a világon, mindig viszünk neki ajándékot ha megyünk. Mondanom se kell, hogy általában másnapra már jól össze vannak nyálazva az új darabok is, de mindegy, legalább látszik hogy használja és örül neki. :) Mire Gyulára értünk elromlott az idő, így elvittük anyut vásárolni. Amúgy is ritkán jut át Békéscsabára, Gyulán meg kb. semmilyen ruhabolt nincs. Az eper a kedvenc gyümölcsöm, a cseresznye pedig a páromé. És sose hittem volna, de ez a kép volt akkor a legtöbb szívet kapott képem Instagramon. :)


És végül a pillanatok. Együtt a család. :) Az első reggeli kávé a teraszon. November végén költöztünk új lakásba, és végre van akkora teraszunk, ahova ki lehet ülni. Vettünk összecsukhatós asztalt és széket is és annyira imádok kint lenni. A Boldogság karkötőm a kedvencem, nekem kellenek ezek az apró emlékeztetők. Ha ránézek, egyből mosolygok. :) És végül a Digital Divas után készült kép, amivel elleptem most mindent. Az esemény után hazaérve egyből kidőltem, annyira fáradtnak éreztem magam, aztán egy fél óra múlva úgy éreztem magam, mintha 1000 évet aludtam volna. Tele voltam energiával, ötletekkel, lendülettel és ez a kép mindig emlékeztetni fog arra, amit akkor éreztem, és hogy soha ne adjam fel, amit akkor elterveztem. :)



Ennyi lett volna a májusom, ami nagyon szuper volt, és bízom benne, hogy neked is legalább ennyire jó volt! 




Neked van Instagramod? 
Milyen volt a májusod? Kíváncsi vagyok, meséld el! :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése