2014. szeptember 26., péntek

Yankee Candle - Őszi illatok

Ezen a héten megmutatta magát az ősz, és habár még csak most jön a vénasszonyok nyara, a nap már egyre korábban fog lemenni. Jöhetnek a bekuckózós, filmet nézős, teázós esték, amiknek elhanyagolhatatlan tartozékai a gyertyák. 

Körülbelül 1 éve ismerkedtem meg a Yankee Candle márkával és egészen addig, amíg ki nem próbáltam ezeket, csak keresgéltem az "igazi" illatos gyertyákat. Most 3 őszi illatot fogok bemutatni, melyből az egyik akár a tiéd is lehet. :)






A 3 illat, ami szerintem nagyon jól jellemzi ezt az évszakot, az a Honey Glow, az Amber Moon és a Wild Fig. A Honey Glow-tól féltem egy kicsit, mert nem szeretem az erőteljes méz illatot, de szerencsére ebben a tartban picit sem érzem. Helyette inkább édes, egy csöppet talán érdes, de olyan friss jegyeket vélek felfedezni benne. Az Amber Moon teljesen más kategória. Félédes, kissé citrusos számomra. A leírás szerint borostyán és szantálfa keveredik benne egy kis pacsulival. Én továbbra is inkább kicsit savanyúbb, de kellemes illatnak mondanám. :) 

És végül a Wild Fig. A három közül ez lett a kedvencem. Ami azért érdekes, mert ennek van a leghatározottabb illata és általában engem zavar, ha valami nagyon erős. Ha nem tudnám, hogy ebben a tartban füge illatot kellene éreznem, akkor egyből rámondanám, hogy parfümös, forralt boros jegyeket áraszt magából. :) Maradjunk is ennyiben, szerintem így jobban behatárolható. 

Yankee Candle - Honey Glow

Yankee Candle - Wild Fig

Yankee Candle - Amber Moon

Yankee Candle - Honey Glow

Yankee Candle - Amber Moon

A tartokat jó pár napja fotóztam, a Wild Fig-et ki is bontottam. Pár napig csak állt a levegőn a kanapétól olyan 2 méterre, és esténként tv nézés közben többször is megcsapott az illata. Szinte hihetetlen volt, jobban "működött" csak így natúran, mint régebben a Butlers-ben vett lakásillatosító. :D Egy tart nagyjából 8 óra alatt "fogy el". Teljesen nem párolog el, csak az illata érződik egyre kevésbé. Eleinte tényleg nagyon erős az illata, szóval pillanatok alatt betölt egy szobát. :)

Amit megtanultam a tartokkal kapcsolatban az az, hogy darabolni is lehet őket, kevesebb fogy belőle egyszerre és akár váltogathatjuk, sőt keverhetjük is az illatokat. Viszont nehéz törni, mert nagyon morzsolódnak. Az utolsó képen látszik leginkább az állaga. Plusz, a tartok alá nem árt alufóliát tenni, mert habár kihűlés után könnyen eltávolíthatóak a hozzájuk való melegítőből, addig az én párologtatómból nem jött ki. :D 

Yankee Candle - Wild Fig

Yankee Candle - Wild Fig



Természetesen gyertyák is vannak belőlük, de próbaképpen érdemesebb szerintem tartokat venni. Vigyázat, függőséget okoz! 
A bejegyzés elején említettem, hogy az egyik tart akár a tiéd is lehet. Ez ügyben érdemes lesz figyelni a blog Facebook oldalát. :)



A tartok ára: 450 Ft


Ha kíváncsi vagy rá, nézd meg a januári posztomat is. :) http://www.forumshopsblog.com/2014/01/yankee-candle.html





Szoktál illatosított gyertyákat venni?
Illóolajat szoktál párologtatni? 
Találkoztál már ezzel a márkával?
Próbáltad már a terméküket?
Ha igen, melyik a kedvenc illatod?




Ha megosztanád a bejegyzést, az alábbi gombokkal könnyen megteheted:

8 megjegyzés:

  1. Nálam még mindig a nyári illatok párolognak, de muszáj lesz az őszieket is beszereznem és kipróbálnom :) A fügés eddig nem keltette fel az érdeklődésemet, mert nem szeretem magát a gyümölcsöt, de leírás alapján szimpatikus az illat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit zavarban vagyok, mert fogalmam sincs, milyen a füge illat. De szerintem ez a tart parfümösebb egy gyümölcsnél. :)

      Törlés
  2. Én is szeretek gyertyázni, vagyis leginkább párologtatni. De amióta már szinte minden blogon lehet olvasni ezekről a tartokról, azóta kíváncsivá tettek, szóval ami késik nem múlik, biztosan ki fogom őket próbálni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem fogsz csalódni! Majd írd meg, milyen illatokat próbálsz ki. :)

      Törlés
  3. Sziasztok! Nekem idáig csalódást okoztak a YC gyertyák. Annyi pozitív véleményt olvastam, hogy muszáj volt nekem is kipróbálnom. Idáig 3 illatot próbáltam, igaz, nem tartokat, hanem teamécsest. A láng alig-alig pislákol, az illatát pedig egyáltalán nem érzem, pedig kb 20 centire van tőlem. Ennyit a 200 ft-os teamécsesek is tudnak. Ennyi pénzért többet vártam, szerencsére outlet cuccokat válogattam, de így sem érték meg az árukat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Teamécsest még nem próbáltam, új termék náluk, régebben nem találkoztam vele. Így arról nem tudok véleményt mondani, de sajnálom, hogy csalódtál. Szerintem ne add fel, adj még egy esélyt a márkának és próbáld ki vagy a tartokat, vagy a (minta)gyertyákat. :)

      Törlés
    2. Nem adtam fel, most épp vanilla chai tart-ot égetek, Úgy tűnik, ezek valóban illatozóbbak, mint a mécsesek. Maradok a tartoknál :) Sőt találtam egy angol oldalt, http://www.yankeedirect.com/ Rengetek akciós és nálunk nem kapható cucc van, 25 fontig 2,95 font a posta

      Törlés
    3. Szuper, örülök, hogy a tart bevált. :) Most be vagyok raktározva, de köszi az oldalt, megnézem majd.

      Törlés