2014. október 1., szerda

Teszt - Dove száraz sampon

Mindig csodálva hallgattam azokat a lányokat, akik azt mondták, hogy simán kihúznak egy hetet is hajmosás nélkül. Én sajnos nem vagyok ilyen szerencsés, kétnaponta hajat kell mosnom.

Tudtam a száraz samponok létezéséről, de valamiért nyárig egyet sem próbáltam ki. Ha kíváncsi vagy rá, hogy bevált-e a Dove terméke, akkor olvasd tovább a bejegyzést. :) 





A tövénél zsírosodik, a végeinél pedig száraz a hajam. Bármit próbáltam ki eddig, két napnál tovább nem bírja. Engem egyébként nem zavar, már teljesen rutinná vált az esti hajmosás. Azonban vannak helyzetek, vagy váratlan események, amikor hasznát venném valami gyors trükknek, amivel pikkpakk rendbe rakhatom a frizurám. 
Nem tudom, hogy emlékszel-e, de amikor a száraz samponok betörtek a piacra, és elkezdtek jönni a tesztek, még olyan rémhírek terjengtek róluk, hogy semmit sem érnek, és hogy fehér pöttyöket hagynak a hajban, hiszen ez tulajdonképpen egy púder. 
Ezért sem kísérleteztem velük, eddig. Nézzük, mit tud ez a termék. :)

Használata nagyon egyszerű, felrázás után 20-30 cm távolságból kell a hajtövekre fújni. Én a frufrumnál kezdem, majd végig fújom a választékomon, kétoldalt, és hátul. Eldolgozom az ujjaimmal és jól kifésülöm. A termék az én sötét hajamon jól látható nyomot hagy, így pontosan látom, hogy hova fújtam belőle. Ami zavaró lehet, az az erős illata, amit kicsit még nap végén is érzek. 




De, kit érdekel az erős illat, ha egyébként szuper a termék? Simán kibékülök vele, ha még két napot kitudok húzni hajmosás nélkül. Bizony, annyira bevált, hogy ezt használva a harmadik nap elejétől akár négy napig is jól néz ki a hajam. :)
Persze nem használom mindig, csak akkor ha épp kimaradt a hajmosás és valahova mégis mennem kell, de utazások során is jó hasznát vettem már. 

Ára: 1799 Ft




Hány naponta mosol hajat?
Használsz száraz sampont?
Milyet?
Ezt próbáltad már? 



Oszd meg barátaiddal is ezt a tesztet: 



9 megjegyzés:

  1. Mi ez a barackos lakk ami a körmödön van? Extra jól néz ki! :))

    VálaszTörlés
  2. A Baleának van egy kék flakonos szárazsamponja, őt vettem még jópár hónappal ezelőtt, de azt senkinek nem ajánlanám, a hatása oké, de amint fújtam belőle egy keveset, nem lehetett levegőt venni, mert mintha letapadna a torkomra, és elég kellemetlen érzés volt. Pedig felráztam, nem közelről fújtam, úgyhogy nem tudom... És ezen még a nyitott ablak sem segített. Úgyhogy fogok venni még szárazsampont, de biztos nem ezt a kék Baleát :)
    Nekem is pont úgy működik a hajam, mint a tiéd, de szerencsére heti 2x elég hajat mosnom, szárazsamponnal pedig még egy-két napot tudok ráhúzni a két hajmosás közötti időszakra :) Bár én is csak akkor szoktam használni, mikor mondjuk előző este lusta vagyok hajat mosni, vagy valamiért gyorsan kell jól kinézni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy megírtad, hogy nem jó a Balea. Viszont a tusfürdőit imádom! :)

      Törlés
  3. Nekem is ez a kedvenc szárazsamponom! :))

    VálaszTörlés
  4. Annnnnyira érdekes, hogy nekem mikor fodrásznál vagyok és ő mossa meg, akkor simán kibírja a hajam egy hétig is, de 5-6 napig biztos minden probléma nélkül... viszont amikor én mosom, akkor csak 3-4 napig, mondjuk néha nálam is bírja tovább, szóval igazából nem értem, biztos hajkedv függő :D Én eddig most nyáron "használtam" csak száraz sampont egyszer, akkor is csak azért mert hirtelen kellett valami, és tényleg nagyon tud, de valamiért én akkor sem szeretem ezeket, inkább hajat mosok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó neked, hogy addig bírja a hajad, irigyellek. :)
      Persze, én sem használom sűrűn, csak amikor nagyon kell és természetesen a hajmosást nem tudja helyettesíteni.

      Törlés
  5. En hetente mosok hajat. Nem szeretem, mert tortura, sokaig tart es a gondor hajam is nehezen birom kifesulni meg vizesen is. Szarazon eselytelen. Meg soha nem probaltam szarazsampont, bar nem zsirosodik a hajam. Mindig szaraz

    VálaszTörlés