2014. október 27., hétfő

Teszt - La Roche-Posay Effaclar Duo

Nem sűrűn írok arckrémekről tesztet. Ennek az az oka, hogy az arckrémekkel nem kísérletezem, általában egyet használok, mert az arcbőr igenis összetud zavarodni, ha naponta más és más terméket kap. A másik ok pedig az, hogy egy krémről nem lehet egy próba után írni, szerintem legalább a felét érdemes elhasználni ahhoz, hogy valós véleményt tudjak írni róla. 

Az Effaclar Duo-ról viszont már az első pár használat után tudtam, hogy írni akarok. Mert valami olyat ért el nálam, amit eddig egy krémnél sem tapasztaltam. Ha kíváncsi vagy rá, hogy mit tud ez a krém, akkor olvasd tovább a posztot. :)





Az Effaclar termékcsaládról érdemes tudni, hogy a zsíros, problémás bőrre fejlesztették ki. Az arctisztítótól kezdve tonikon át többféle krém is a családba tartozik, úgy mint az egyenetlen bőrfelszínt kezelő Effaclar K, a faggyútermelést szabályozó mattító hatású Effaclar Mat, vagy a korrekciós, bőrmegújító bőrápoló Effaclar Duo. 

A leírás szerint ez a krém olyan összetevőket tartalmaz, amelyek: 
- eltüntetik a bőrhibákat 
- kitisztítják az eltömődött pórusokat 
- nyugtatják az irritált és kipirosodott arcbőrt 
- csökkenti a faggyútermelést
- összehúzza a pórusokat 
A termék egyébként nem tartalmaz alkoholt, színezék-, parabén- és olajmentes, és nem komedogén. 


Az Effaclar Duo egy tubust kapott külsőnek tipikus La Proche-Posay dizájnnal, és nagyon örülök annak, hogy csőrös adagolója van. A krém illata a tipikus La Roche-Posay illat, nekem annyira nem jön be, picit fullasztónak találom, de azt a pár másodpercet kibírom, amíg érzem. :)

Állagra vizes, könnyen eloszlatható, hamar beszívódik és kevés is elég belőle, így takarékos.






Az arcbőröm nem érzékeny, és bőrpírral sem küzdök, így ezekre nem tudtam tesztelni, de már pár használat után látszódott, hogy a krém hatékony. Egy terméktől sem volt még ilyen sima, selymes az arcom, mint ettől, úgyhogy engem már ezzel meggyőzött. 
Az államon rengeteg mitesszer van, és állandóan termelődnek az apróbb pattanások. A mitesszerek nem tűntek el teljesen, de a pattanásaim száma jelentősen csökkent. A faggyútermelést egy picit csökkentette, és ezáltal a sminkem is tartósabb, később kezd el fényleni a bőröm. 

Most 3 hete használom az Effaclar Dou-t, de mindenképp fogok még írni róla, ha elfogyott, hogy önmagában mit sikerült elérnem vele. Persze biztosan jobb lenne, ha a termékcsalád többi tagját is használnám, bár a krém eléggé meggyőzött abban, hogy beruházzak egy arctisztítóra és egy tonikra is. 






Milyen arckrémet használsz?
Használsz La Roche-Posay terméket? 
Az Effaclar családból próbáltál már terméket? 
Próbáltad már az Effaclar Dou-?





Megosztás: 

11 megjegyzés:

  1. Én használtam a lemosóját is és nagyon szerettem. A krém is megvan, de csak akkor szoktam használni, ha kijönnek a pattanások, de szerintem hasznosabb lenne folyamatosan használni, de nem szeretek a egymás után több krémet is felkenni, most pedig esedékesebb az intenzív hidratálás és pigmentfolt halványítás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lemosót én is használtam, csak sajnos nem egyszerre a kettőt. :/ Ne is használj együtt sok krémet, mindent szép sorjában. :)

      Törlés
  2. Én is nagyon szeretem ezt a krémet. Először csak mintát kértem, de már akkor tudtam, hogy a borsos ár ellenére is kell. Egyébként tényleg nagyon szépen eltünteti a pattanásokat, pedig a 3. összetevője igen is komedogén (vagy legalábbis a krémmániás leírása alapján az). Nem tudom, hogy van ez, de tényleg nagyon hatásos és imádom. Készülök én is írni róla majd egy posztot, mert ez nagyon bevált. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy bevált. :) A szilikonra gondolsz? Nekem azzal csak azért van kifogásom, mert ha valakinek nem bírja a bőre, akkor kipattogzik, és ez egy érzékeny bőrre való krémnél nem valami elfogadható.

      Törlés
    2. Bocsi, 4. csak rosszul írtam. Egyébként nagyon sok natúr/gyógyszertári termékbe van szilikon. Nekem eddig nem okozott gondot, csak szerintem röhej, hogy pl az Yves Rochénál a samponoknál óriási betűkkel kiírják, hogy nincs benne szilikon, míg az arcápolási termékbe viszont megtalálható. Ott már csak azt írjak, hogy bio... Egyébként elégedett vagyok a nemrég vásárolt termékükkel csak most ez a márka jutott az eszembe. :)

      Törlés
    3. Az igen, ez fel sem tűnt, érdekes. :D Arckrémem még nincs YR, de a növényi samponokat nagyon szeretem, és szinte csak azt használom már vagy 2 éve. :)

      Törlés
  3. Biztos nekem is hatásos lenne ez a krém, de olcsóbban találtam olyat ami nekem bevált. Ez az Yves Rocher Sebo Vegetal arcápoló zselés krém bőrhibák ellen. 1 hónap használat után alig van pattanás az arcomon, és az egyik orcámon keletkezett csúnya pattanás maradványok szépen elhalványultak. Madarat lehet fogatni felem, hogy már nem kell korrektorozni a hegeket. Mattítani mattíthatna jobban is, de ez még talán eldől, mert még egy hónapra való krém van a tégelyben. Utána egy mg olcsóbb de szintén hatékony krémet szeretnék kipróbálni, a Geroviaplant faggyútermelést szabályzó krémét. Még jó hogy van krémmánia, mert nem is mindegy milyen összetevőket használok.
    Írd majd meg, hogy teljesített ez a kence... :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy találtál neked megfelelőt. :) Az YR termékeit nagyon szeretem, bár krémet még nem próbáltam tőlük. Az az igazság, hogy kezdek bizalmatlan lenni a drogériás krémekkel szemben, és jobban hiszek a gyógyszertári márkáknak.

      Törlés
    2. Ha kipróbálod a Gerovital Plant-et, mindenképp számolj majd be róla! :)

      Törlés
  4. Nekem Fruzsi (breakfast at Fruh) tesztje alapján tetszett meg, hiszen hasonló problémákkal küzd, mint én. Kértem a patikából mintát, és képzeld: már a mintatermék kis menniysége is javított a bőrőm állapotán. Meg is rendeltem ezt a krémet és az Effaclar A.I. terméket is. A Te teszted még jobban megerősített, higy jól döntöttem. :) Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó, hogy előbb kipróbáltad a mintát! Remélem az A.I.-ben sem fogsz csalódni. :)

      Törlés