2014. november 10., hétfő

Ezeket is elhasználtam! #8

Van néhány termék, amiből ha már kevés van, akkor képes vagyok akár dupla adagot is használni egyszerre, csak fogyjon már el. Ilyenek a tusfürdők, az arclemosók, és azok, amiket nem igazán kedveltem meg. Veled is előfordul ilyen?

Ebben a nemrég elfogyott kupacban végre sminkterméket is tudok mutatni. Hogy melyeket szerettem, és miket vettem újra? Olvasd tovább, és megtudod. :)





Kezdjük a sminkekkel. Mind a kettőt nagyon-nagyon régen kezdtem el használni, és mind a kettő a mindennapos rutinom része volt. Most, hogy teljesen elhasználtam a Sleek Face Contour Kit-et, elkezdtem keresgélni a drogériákban, hogy milyen lehetőségem van a pótlására. De egyszerűen sehol nem találtam kontúrozót, így maradtam ennél, újból megrendeltem. Nincs vele problémám, nagyon szeretem, de nem értem, hogy ez miért hiánycikk nálunk. Illetve egy problémám még is csak van vele, az pedig az, hogy önmagában nem kapható. Így amíg az árnyékoló része teljesen elfogyott, addig a highlighter aljára sem értem még el. Ezért kidobni sem tudom még egy jó darabig, de ugyanakkor meg ott van már az új.


Ez a Mac Subtle Breeze pirosító nagyon nagy kedvencem volt. Pont olyan színt adott az orcámnak, mint amikor elpirulok, így tökéletes volt számomra. Azonban ilyen a szerencsém, limitált volt... Fogtam a pirosítót és bementem egy Mac boltba, és az eladó segítségével kerestünk egy hasonlót. A Gentle-re esett a választásom, hamarosan jön majd teszt is róla. 


Újabb Nivea Visage Make Up Starter krémem fogyott el, kell még írnom róla bármit is? :) 
Még mindig imádom, még mindig mindennap használom, még mindig újraveszem, szerintem ennyi elég is róla. Tesztet írtam jó régen, ha még nem láttad, erre találod: http://www.forumshopsblog.com/2012/07/nivea-visage-make-up-starter-krem.html


A L'Oréal Nude Magique BB krémet is nagyon régóta használom már. Igaz, hogy egy kicsit sötétebb a világos árnyalat az én bőrömhöz, de nyáron egy kis barnulás után már tökéletes. Könnyű viselet, jó vele dolgozni, nem nehezíti el a bőrt. Igaz, hogy a meleg nyári napokon hamar feladja, de 25 fok alatt jó barátod lehet. :) Ebből a termékből van még egy itthon, de nyárig nem fogom újravenni. Ha addig nem találok más megoldást, akkor viszont valószínűleg újra szerepel majd a blogon, mint elhasznált darab. 
A Garnier PureActive bőrradírját csak vészhelyzet esetén szoktam használni. Vannak időszakok, amikor elég rossz a helyzet, és sorra jönnek ki a pattanásaim, bármit csinálok. Ekkor veszem elő ezt a terméket, és eddig jól is működött amikor szükségem volt rá. Igaz, hogy egy kicsit szárítja a bőröm, de ha kell, akkor újra fogom venni. 
A Dove száraz samponjáról nemrég volt teszt a blogon. A véleményem nem változott róla, szeretem és megbízom benne. Ha nem láttad, és kíváncsi vagy rá, akkor itt találod a tesztet: http://www.forumshopsblog.com/2014/10/teszt-dove-szaraz-sampon.html


Végre ezek a termékek is mehetnek a szelektívbe. A fiókom azonban nem szabadult fel, gyűlnek szépen az újabb elfogyasztott dolgok, úgyhogy hamarosan jön a kilencedik ilyen bejegyzés. :)






Használtál már valamit ezek közül?
Ha igen, te szeretted, újra megvetted? 
Nálad mik fogytak el legutóbb?






Ha tetszett a poszt, oszd meg ismerőseiddel is:



13 megjegyzés:

  1. Fúú, brutál hogy elhasználtál egy egész pirosítót! :D Remélem egyszer nekem is sikerül. :DD

    VálaszTörlés
  2. Én is most hétvégén szabadultam meg egy nagy kupactól, szerdán lesz s blogon, de épp tegnap este néztem, hogy a fiókban megint van egy bejegyzésnyi üres flakon. :'D
    Elhasználni egy egész pirosítót? :-o szép munka ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Lehet, hogy csinálnom kellene egy "Hogyan használd el a pirosítód" útmutatót? :D

      Törlés
  3. Wow! Nekem egy pirosítóm van, de szerintem sose fogy el.
    Amúgy én is,ha egy térnek nagyon a véget járja lazán egy dupla adaggal végzem ki:D

    VálaszTörlés
  4. Azt a radírt én is nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  5. A dupla adag nálam is ismerős, de ha nagyon utálok valamit,és ezer éve nem használtam, nem vagyok hajlandó magamra kenni, inkább kidobom. A pirosítónak nagyon szép színe van, én is használtam már el pirosítót, az egy Manhattan darab volt, szerencsére könnyen tudom pótolni. Nálam is gyűlnek ám a kivégzett flakonok, csak egyszerűen nem jutok el a bejegyzés megírásához, hamarosan pedig már nem fogom tudni elpakolni azt a nagy halom üres dobozt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nagyon nem vált be, akkor én sem használom el, ilyen volt az Olay sminklemosója.
      Melyik az a pirosító? Megnézem, ha megyek legközelebb drogériába. :)
      És hajrá, tessék megírni a posztot, mert különben megesznek a flakonok! :D

      Törlés
    2. Fresh Peach az árnyalat neve, a Benefit Coralistanak a dupe-ja. Nem túl erős és szép fénye van. :)

      Törlés
  6. Én mindig vérszemet kapok, ha valamiből már kevés van és akkor minél gyorsabban próbálom elhasználni, akkor is, ha egyébként szeretem a terméket :DDD Amit meg nem, azt meg pláne...

    VálaszTörlés