2014. december 9., kedd

2014. decemberi Pixibox

Ajándékot kapni jó, de adni még jobb. Ezért is irigylem egy kicsit a Pixibox-os csapatot, mert nekik nap mint nap olyan a munkájuk, mint nekünk a karácsony. Készülnek, tervezgetnek, csomagolnak, majd átadják és várják a reakciókat. 

Szuper izgalmas munka lehet, bár mindenki ízlését nem lehet mindig eltalálni. Az előző, születésnapi kiadás után úgy gondoltam, hogy egy ideig nem rendelek dobozt, de amikor eljött a karácsonyi Pixibox rendelési ideje, csak megremegett a kezem, és megnyomtam a megrendelés gombot. Hogy mi volt a dobozomban? A bejegyzés folytatásában kiderül. :)



Nagyon vártam a dobozt, 2-án kezdték szállítani, én 5-én kaptam meg. Addig sikeresen elkerültem a képeket, a bejegyzéseket, mindössze annyit tudtam, hogy sminktermék nem lesz benne. Nagyon sajnálom, hogy kimaradt belőle, de kárpótolt, hogy a 3 változat közül azt kaptam, amiben a Nuxe többfunkciós olaja volt. 


A mostani kiadás kollaborált a Joy-jal, ezért a dobozban található volt egy kupon, 3 havi előfizetés mellé jár az InStyle is. Ha olvasnám a Joy-t, akkor ki is használnám ezt az akciót. Továbbá a már jól megszokott Pixi magazin is érkezett, és Clarins és Nuxe kupont is kaptam. 




A termékek: 

- OSiS+ Glamination Strong Glossy Holdspray (100 ml - utazó méretű termék)
- Uriage Créme Lavante - krém-tusfürdő (200 ml - teljes kiszerelés)
- Uriage Isofill - intenzív ráncfeltöltő szérum (10 ml - mini termék)
- Bielenda Skin Clinic Professional hidroplasztikus anatómiai arcmaszk (1 db, teljes kiszerelés)
- CoconutOil Cosmetics - LipBalm ajakápoló balzsam (1 db, teljes kiszerelés)
- Nuxe Huile Prodigieuse többfunkciós olaj arcra, testre, hajra (10 ml, minta)
- La Roche-Posay Rosalia CC krém (3 ml, minta)
- Boss Ma Vie női parfüm, Boss Nuit női parfüm (2-2 ml, minta)










Amióta kipróbáltam az Elnett hajlakkot, azóta nem találtam nála jobbat, kíváncsi vagyok, hogy az OSiS+ mit tud. Az Uriage márkával már találkoztam, de csak minta formájában. Télen nagyon ki tud száradni a bőröm, mindennap testápolót használni viszont lusta vagyok. Ez a termék termálvíz alapú, koncentrált krém-tusfürdő 1/3 rész lipidpótló tápláló tejjel és shorea vajjal. Ráadásul szappanmentes, parabén- és színezékmentes, hipoallergén. Az utóbbi hetekben egyre többet hallok, olvasok a Bielenda márkáról is, mindenképpen ki fogom próbálni ezt a maszkot. A CoconutOil Cosmetics ezen ajakápolója már megvan, egy ideje használom is, és eddig jól teljesít. Nem bántam volna, ha másik "ízben" kapom meg, de egye fene, el fog fogyni. A Nuxe "mindenre jó" olaja makadámdió, mogyoró, borágó, édes mandula, kamélia és orbáncfű olajat tartalmaz. Csak jókat hallottam eddig róla, ezért nagyon kíváncsi vagyok rá. 

Habár fel voltam készülve rá, hogy megint csalódni fogok, de mikor kibontottam a csomagot, szerencsére pozitív csalódás ért. Nekem ez az összeállítás most tetszett, és már nem is bánom, hogy nincs benne sminktermék. 





Rendeltél már Pixibox-ot, vagy Pixibag-et?
Ezt a dobozt megrendelted?
Mi a véleményed ennek a tartalmáról? 
Uriage vagy Bielenda termékeket próbáltál már? 





Köszönöm, ha megosztod a posztot. 


16 megjegyzés:

  1. Nekem ez még előfizetett doboz volt, így nem kellett hezitálnom a rendelésnél. Én ia ezt a dobozt azerettem volna kapni, de másik összeállítás jutott. Holnapra van időzítve a bejegyzés, ott részletesen kifejtem. :)

    VálaszTörlés
  2. Hm, őszintén én egy kicsit többet vártam volna, de így is tetszetős. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szülinapos után ez pozitív csalódás volt nekem, és nem az volt az érzésem, amikor kibontottam, hogy szinte üres. Annyira nem rossz. :)

      Törlés
  3. Én nagyon elégedett vagyok ezzel a dobozzal, és a hajlakkot is megszerettem már :-) Szerintem a decemberi kedvencek között felbukkan majd belőle több minden is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem próbáltam, de kíváncsi vagyok rá. Nézem majd a kedvenceid, hogy mi tetszett még. :)

      Törlés
  4. Nekem nyár óta egy doboz sem nyerte el a tetszésemet :S Számomra ez a kiadás sem túl érdekfeszítő, szóval most is csak örülök, hogy nem csábultam el :D

    VálaszTörlés
  5. Én most sajnos lemaradtam róla, pedig a Nuxe olajnak annyira tudtam volna örülni!

    VálaszTörlés
  6. Ha az enyémben is olaj lett volna akkor azt mondom oké, de így nekem ez most nem igazán jött be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a Nuxe olaj sokat nyom a latban, másnak én sem igazán örültem volna.

      Törlés
  7. Na most érek rá olvasni.. :D Az a MaVie micsoda finom illatú! mmmmmmm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te rá érsz? Irigyellek! :)
      Egész este csomagoltam, holnap pedig még jó sok dolgom van, de szerencsére bolt közelébe már nem kell mennem. :D

      Igen, tényleg nagyon finom! :)

      Törlés