2014. december 5., péntek

Színes kabátokkal a hideg, komor tél ellen

Meggyőződésem, hogy a színeknek erejük van. Igenis képesek lehetnek felvidítani, de akár elszomorítani is minket. Télen nagyon sokan esünk abba a hibába, hogy sötét színeket öltünk magunkra, ezzel fokozzuk az amúgy is szürke időt, a levert hangulatot. 

Én évek óta citromsárga esernyőt használok, mert azzal még az esős idő sem bosszant. Ezért is gondoltam arra, hogy beruházok egy színes kabátra. Ebben a bejegyzésben ehhez gyűjtöttem némi inspirációt. 




Egy színes kabát nem éppen egy hétköznapi darab, ezért jól meg kell gondolni, hogy milyen színűbe fektetünk be, és hogy mit tudnánk felvenni hozzá. A fekete és a barna alapdarabok jól mutatnak velük, de persze más szolid színekkel is kiválóan kombinálhatóak. Az én fogam egy citromsárga és egy piros kabátra fáj. :)

Forrás

Forrás

Forrás

Forrás
Forrás

Forrás

Forrás

Forrás

Forrás

Hoppá, bónusz képek bordó kabáttal! :D 

Forrás

Forrás

Körbenéztem az interneten, hogy az itthoni boltokban milyen lehetőségek vannak. Sajnos túl nagy választék nincs, nagyjából mindenhol világos, szürke és fekete kabátokkal találkozhatunk. Azért akad persze kivétel, de ami a fazonokat illeti, lehet, hogy kompromisszumot kell majd kötnöm. 

1. Zara, 2. Pull&Bear, 3. Zara, 4. Zara, 5. H&M 6. Pull&Bear 







Van színes kabátod? 
A téli kabátod milyen színű?
Hordanál élénk színű darabot télen






Köszönöm, ha megosztod a bejegyzést. 


4 megjegyzés:

  1. Na jó, igazad van. :D A bejegyzés olvasása közben rádöbbentem, hogy a kabátom szürke és ezért rossz a hangulatom reggelente. :D Viszont, hogy szépítsek a dolgon az esernyőm piros. Az élénk színeket télen hanyagolni szoktam, inkább natúr vagy krémszínekben járkálok. :) Egyébként a sárga kabát nagyon megtetszett!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? A piros esernyőért piros pont jár. :)
      Nekem is a sárga tetszik a legjobban, a legelső képen, amin háttal áll a lány. Egy olyat mindenképp találnom kell. :)

      Törlés
  2. Nekem a szövetkabátom piros,lassan 3 éve hűséges társam a fagyos időben :)

    VálaszTörlés