2011. május 1., vasárnap

Maybelline Superstay rúzs



A Maybelline nagy fába vágta a fejszéjét, ugyanis az újdonság amivel előrukkoltak, nem más mint egy 24 órán át tartó rúzs. Nagyon kíváncsi leszek rá, én nem tudom elhinni, hogy tényleg kibírja a napot, de úgy legyen.
Amit ígérnek: A Micro-Flex formulának köszönhetően megőrzi ragyogását egész nap, nem szárad, nem halványul, nem kopik és nem is hagy nyomot.
Használni is egyszerű, a tiszta ajkakra kell felvinni a színt, hagyni kell neki 2 percet, amíg megszárad, majd a hozzá csomagolt balzsammal biztosíthatjuk a szánkat a kiszáradástól. A színt többet nem kell használni a nap folyamán, de a balzsamot kedvünk szerint bármikor, akárhányszor felvihetjük újból. Lemosni pedig olaj alapú sminklemosóval tudjuk.


30 színben állították elő.


Info és képek innen: Maybelline, NouveauCheap blog

Szerintetek igaz lehet? Valaki találkozott már ezzel a rúzzsal?

6 megjegyzés:

  1. Én még nem, de kíváncsi vagyok rá. Remélem, nem lesz egy újabb tartós rúzs csalódás. :)

    VálaszTörlés
  2. Én nem igazán hiszek az ilyen 24 órán keresztül tartó dolgokban. Szerintem ez lehetetlen :D Már sok cég próbálkozott ezzel a reklámfogással, de szerintem átverés. :D Lehet, hogy tartósabb lesz az átlagnál, de 24 óra biztos nem. (azért persze kipróbálnám) (:

    VálaszTörlés
  3. Nekem a régi csomagolásból van egy szín, ha nem is 24 órát, de nagggyon naggyyon sokáig kitart... csókálló, mindenálló, de ha valami olajosabb kaját eszel, mondjuk egy bolognait, na azt már nem szereti... A hátránya az, hogy 1-2 óránként kenegetni kell a hidratálójával mert különben darabokra esik a szád... :S

    VálaszTörlés
  4. Kíváncsi vagyok rá:)Köszi, hogy betetted a színmintákat, én sose találom meg...

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon bejött. Nem gondoltam volna, hogy ilyen áron tudok majd venni valóban tartós rúzst. Arra számítottam, hogy 3-4 órát majd kibír, de szerencsére tévedtem.
    Amikor először kipróbáltam, akkor már reggel 6-kor felkentem, reggeliztem, a párommal elmentünk dolgozni, ott teáztam meg eszegettem még. Utána itthon ebédeltem, medencéztünk kb. fél órát, meg azt mondanom se kell, hogy közbe egész nap a csókállóságát is teszteltem. :) Amúgy ebből a szempontból is rendkívül elégedett vagyok, ugyanis a párom utálta, ha néha kirúzsoztam magam, mert ragadt meg csillogott tőle. Meg is értem mondjuk, de szerencsére ezzel semmi baja nincs, azt mondta, hogy olyan mintha csak szőlőzsír lenne a számom, azt meg kibírja, a lényeg, hogy ne csillogjon tőle, meg ne ragadjon át a rúzs színe rá is.
    Igazából este 6 körül kezdtem észrevenni, hogy már néhol lejött, de nem is nagyon látszódott, mert a Delicious Pink szín van meg nekem, ami eléggé hasonlít a szájszínemhez, csak csillog is mellé, főleg ha néha átkenem a rúzshoz tartozó balzsammal. Olyan este 8-9 körül viszont már lejött a nagy része a vacsora után, de nem volt csúnya szerintem. Utána le is mostam fürdésnél, és eszembe is jutott még egy a pozitívuma, mégpedig, hogy nagyon könnyű lemosni annak ellenére, hogy milyen tartós. Egy pici sminklemosót kentem rá, átdörzsöltem, lemostam. Utána láttam a tükörben, hogy nem jött le teljesen, szóval fogmosás közben a fogkefémmel átdörzsöltem a végén a számat is egy kicsit, és le is jött az egész. Illetve még egy jó tulajdonsága, hogy nem szárítja ki az ajkakat, legalábbis nekem semmi bajom nincs tőle, akinek érzékenyebbek, annak lehet, hogy kicsit lehámlik vagy kiszárad, de nem hiszem, hogy bármi baja is lenne tőle.
    Összességében nagyon jó termék ebben az árkategóriában, nagyon tartós és könnyű lemosni. 24 órát viszont soha nem fog kibírni, erre senki számítson, de 12 simán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy ilyen hosszan kifejtetted a véleményed. :)
      Jó lenne, ha lehetne már Magyarországon is kapni.

      Törlés