2012. október 10., szerda

Elhasznált termékek #2







Maybelline Instant Age Rewind korrektor



Elfogyott egy korrektorom, 1 év kellett hozzá! Pedig tényleg csak ezt használtam. Kezdem azzal, amit nem szerettem benne. Az az applikátor. Nincs vele igazán gond, mert bepöttyözöm a szemem alatt, majd ujjal eligazítottam, de a szivacs, az egyáltalán nem higiénikus. Elég nehéz tisztítani, de végül is nem lett soha semmi irritációm tőle.
Erről nem írtam tesztet, pedig megérdemelné, de egyébként minden sminkemnél ez "van rajtam". :) A színkülönbségeket szépen kiegyenlíti, nem gyűlik össze a kisebb ráncokban. Viszont nem is ránctalanít, tehát a neve nem túl pontos.
Összefoglalva ez egy könnyű krém, közepes fedéssel. 
Nyáron újravásároltam, tehát én megvagyok vele elégedve, és használom tovább, lehet még teszt is lesz vele. :)



Nivea vízálló szemfesték lemosó



Végre ez is elfogyott! Erről írtam már a blogon, és a véleményem azóta se változott. Utáltam, és soha nem fogom újra megvenni. 
A csomagolása, az adagolója rendben van. Az állagával nincs baj, krémes, nem túl folyékony. Viszont nekem még a nem vízálló spirált sem tudja rendesen eltávolítani a pilláimról, kivéve ha úgy súrolom, hogy néhány szempillám még ki is hullik közben...
Használtam már jobbat, sőt. Azóta meg is vettem a kedvencem, amit már félig elhasználtam, szóval hamarosan őt is láthatjátok, de egyébként az a Garnier zöld színű lemosója.


Sunfleur karcsúsító, alakmegőrző zselé


Ezt már nagyon régen kaptam. Valahogy nem hiszek az ilyen krémekben. Lehet, hogy segítenek, de az biztos, hogy önmagukban nem hatnak. Ez sem változtatta meg a véleményemet. :)
Igaz, hogy nem is úgy használtam, ahogy kellett volna. Elvileg reggel és este kellett volna a problémás területeket masszírozni vele, én csak este tettem. 
Ez egy átlátszó zselé egyébként, 1 pumpányi nyomás elég volt 1 combomra, mégis úgy éreztem, hogy gyorsan fogy.
Hiába ekkora egyébként a doboz, a zselé csak félig van benne...
Nem volt vele igazán problémám, még az illata is kellemes, de teljesen feleslegesnek vélem.



Fa zöld dinnyés és licsis tusfürdő


Az előző ilyen bejegyzésnél írtam, hogy mindig két tusfürdőt használok egyszerre, egy édes és egy savanyúbb illat van a kád szélén.
Ő a savanykásabb. :)
A tusi világos zöld színű, az illata számomra kellemes. Szerettem, szóval ha újra a kezembe kerül, biztosan nem teszem vissza a polcra. :)

Ennyi lett volna a mostani adag.

Van kérdésetek a termékekkel kapcsolatban? Használjátok/használtátok már valamelyiket?

2 megjegyzés:

  1. Én is a Garnier zöld sminklemosót használom, tényleg nagyon szuper, nekem is teljesen bevált. :)

    VálaszTörlés
  2. A licsis tusfürdő tényleg fincsi :).

    VálaszTörlés