2014. október 31., péntek

Inspiráció - Last Minute Halloween smink

Hazánkban évről évre egyre népszerűbb a Halloween, ami egy ősi kelta hagyományból kialakult ünnep. "Az ünnep őse a pogány kelta boszorkányok, kísértetek és egyéb démonok ünnepe a samhain volt október 31-én, amely egy kelta halálisten, a druidák istene Crom Cruach kultuszában gyökerezik." - írja a Wikipédia.

Sokan házibulit tartanak, de a szórakozóhelyeken is Halloween partik lesznek a hétvégén. Ha te is egy beöltözős buliba készülsz, de még mindig nem tudod, hogy hogyan sminkeld ki magad, akkor böngészd át ezt a bejegyzést, hátha megtalálod a tökéletes maszkot! :)

Forrás



Forrás

Forrás

Forrás

Forrás

Forrás

Forrás

Forrás

Forrás

Forrás

Forrás

Forrás

Forrás

Forrás






Faragtál tököt? :)
Mész Halloween-i buliba? 
Beöltözöl valaminek?
Csinálsz valamilyen különleges sminket? 





Megosztás: 



4 megjegyzés:

  1. Hú, vannak szép alkotások :D Én nem megyek Halloween buliba, nálam nem erről szól ez a nap, egyébként is csak mostanában lett annyira felkapva :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem voltam. Nem szeretem ezeket a "kötelező" bulikat. :)

      Törlés
  2. Nagyon jók ezek a sminkek, én is imádom az ilyen extrémebb megoldásokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a legelső a kedvencem, nőies, de mégis ijesztő. :)

      Törlés